reincarnare a cartelei din aplicație - plata a fost eșuată
buna, am făcut o reincarnare a cartelei direct din aplicație, cu opțiunea 4€ imi apare ca plata a fost eșuată dar banii din contul meu bancat au fost luați, ce trebuie sa fac?
buna, am făcut o reincarnare a cartelei direct din aplicație, cu opțiunea 4€ imi apare ca plata a fost eșuată dar banii din contul meu bancat au fost luați, ce trebuie sa fac?
Buna ziuaAm luat de la Orange acum 5 luni un RN 10pro. Foarte fain telefonul, DAR cu probleme la convorbiri.In timpul convorbirilor pur si simplu apelatul nu mă mai aude. Trebuie să inchid și să sun din nou. Și asta foarte des, zilnic. Am restartat d...
Buna de curând mi-am luat un telefon recondiționat și mi-a făcut câteva probleme difuzorul ași vrea sa știu dacă aceasta problema o pot repara la orange
Am achizitionat un telefon nou in rate cu prelungire contract,la 2 luni sa defectat si nu sa mai aprins,am ramas fara telefon si fara sa pot folosi serviciile pe care le platesc in jurul a 2 saptamani,la cateva luni dupa telefonul nu se mai incarca ,...
BunăMi se blochează când îl folosesc, mi se resetează uneori sau mi se oprește efectiv. Mă gândesc că este o problemă la soft.
salut. in data de 10.10.2022 am trimis un terminal la service pe baza unei polite de asigurare. in data de 13.10.2022 am primit dezicie de inlocuire in magazin. in aceeasi data m-am prezentat in magazin . dar am fost informat ca intampina niste probl...
salutare comunitate,Am intalnit de cateva ori o problema suparatoare la telefonul meu (Xiaomi 11T), se blocheaza tastatura (nu se mai afiseaza) si nu pot scrie. Se intampla la aplicatiile de social media dar incerc si cu sms chiar si in google search...
Am trimis un telefon in garanție, a ajuns la Orange pe data de 01.09.2022, azi suntem in 21.09.2022 si nu m-i l-au reparat.Având în vedere că au trecut 15 zile calendaristice conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr 174/2008, pot solicita banii ...
Utilizator | Număr |
---|---|
10 | |
6 | |
5 | |
4 | |
4 |
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor