la 30-05-2023 10:52 PM
Salut! Vreau sa aflu si parerea voastra in legatura cu bateria S22 ultra. Dupa 6 luni de folosire capacitatea reala s-a redus la 4300-4400. Stiu ca o anumita reducere de capacitate este normala, dar atat de mult dupa o periaoada asa scurta? Mentionez ca am grija fanatica de ea. Am limitarea de 85%, dar folosesc Accubattery care ma anunta la 80%, il incarc cam pe la 25% si cu toate astea...
04-06-2023 08:49 PM - editat 04-06-2023 08:52 PM
Salut,
Raspuns simplu si la subiect: nu, nu e normal sa scada atat de mult intr-un timp atat de scurt. Asta ar fi autonomia dupa mai bine de doi ani.
De incarcat se pare ca il incarci corect. Deci, in conditiile astea, as zice ca nu, nu prea e normal. Acuma, nu stiu daca Samsung inlocuieste bateria pe garantie, dar asta e partea a doua. Intrebarea era strict legata de scaderea capacitatii bateriei dupa 6 luni. Parerea mea e ca nu, nu e normal. Si da, daca se poate inlocui pe garantie, cu siguranta merita incercat si asta.
31-05-2023 05:38 AM - editat 01-06-2023 03:56 PM
Salutare!
Tocmai din acest motiv, dar și din altele, nu mai folosesc de ceva timp telefoane Samsung. Principalele motive sunt: semnalul slab, baterie slabă și prețuri mari.
Fiecare alege ce dorește pe banii săi!
Baftă!
la 31-05-2023 06:57 AM
@drumetu71: Gama S este din proiectare mare consumatoare de energie și nici acumulatorul nu este proiectat corespunzător. Urmarea? Un acumulator care după o scurtă perioadă va influența inclusiv buna funcționare a telefonului. Recomandarea mea: Schimbă telefonul. Dacă îți place și vrei neapărat Samsung, alege alt model, dar nu ”S”.
la 31-05-2023 08:24 AM
Da S22ultra are probleme cu gestionarea consumului de "energie" in special datorita procesorului 8gen1 (Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 ) care se stie este "falamand"
La o comparatie cu Spandragonu de anul asta (Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2) problema s-a rezolvat , acest procesor il gasesti pe seria S23 si se comporta foarte bine la gestionarea energiei..
daca vrei sa citesti mai multe si sa gasesti soluti adevarate ( nu gen "telefoanele Samsung sunt slabe la baterie" cum spun unii te invit sa citesti problema pe https://forum.softpedia.com/topic/1208409-samsung-galaxy-s22-ultra/ - asta nu insemna ca o vei rezolva .
la 02-06-2023 09:23 AM
Sunt pe topicul ala, nu exista răspuns pt asa ceva acolo. Oricum este un topic destul de slăbuț. Mulți critica, putini vin cu soluții. Fata de topicul unui xiaomi e pistol cu apa dpv al găsirii de informații concludente. Și ce am eu are Exynos, mult inferior Snapdragon
03-06-2023 12:15 PM - editat 03-06-2023 12:16 PM
Eu nu mai folosesc de la S 20 acest brand și nu regret deloc, ba dimpotrivă . Acum am un Xiaomi 12 T pro, de care sunt extrem de mulțumit. Din păcate, la Samsung se plătește firma, mai ales la cele cu procesor Exynos. Dacă vedem sau nu, asta este o altă discuție. Nu ai ce să-i faci, din păcate!
Așa m-am enervat și eu cu ultimul model folosit și am trecut mai întâi la Huawei și acum la Xiaomi.
Succes!
la 03-06-2023 10:58 AM
singura solutie este root si debloat impreuna cu freeze aplicati..... (iti recomand doar daca te pricepi si daca esti gata sa renunti la garantie-este posibil sa nu mai folosesti aplicatii bancare) alta solutie nu este , S22 ultra "este nereusit" din punct de vedere acumulator/baterie , asta este situatia
poti studia probleme S22 ultra si aici https://forum.xda-developers.com/f/samsung-galaxy-s22-ultra.12515/
la 04-06-2023 06:39 PM
Ma pricep si am facut multe din ceea ce se recomanda, inafara de root. Dar nu autonomia este problema aici, stiu ca e proasta. Si am ales telefonul pe alte considerente. Intrebam strict daca e normal ca dupa o perioada atat de scurta sa se reduca capacitatea acumulatorului. ATAT! Ca sa stiu daca e problema de garantie si sa il trimit la service. Vad ca multi se baga in seama doar ca sa spuna ceva si in general ce nu e legat de intrebare. MULTUMESC!
04-06-2023 08:49 PM - editat 04-06-2023 08:52 PM
Salut,
Raspuns simplu si la subiect: nu, nu e normal sa scada atat de mult intr-un timp atat de scurt. Asta ar fi autonomia dupa mai bine de doi ani.
De incarcat se pare ca il incarci corect. Deci, in conditiile astea, as zice ca nu, nu prea e normal. Acuma, nu stiu daca Samsung inlocuieste bateria pe garantie, dar asta e partea a doua. Intrebarea era strict legata de scaderea capacitatii bateriei dupa 6 luni. Parerea mea e ca nu, nu e normal. Si da, daca se poate inlocui pe garantie, cu siguranta merita incercat si asta.
la 05-06-2023 12:59 PM
Bun, mersi! Deci nu doar mie mi se pare ca asta este o problema. Dupa cum mi s-a raspuns si la serviciul clienti, o sa-l trimit la o evaluare a tehnicienilor orange. Sper doar sa fie corecti.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor