la 27-06-2023 02:19 PM
Buna ziua!
Dupa ce am experienta cu telefonul luat in rate si nu pot comunica sub nici o forma cu orange, mai am o situatie neplacuta: pun telefonul la incarcat si se incalzeste foarte tare... frige.
Ce pot face in situatia asta? Este un telefon Samsung Galaxy A53 5G luat de cateva luni.. Nici un an nu are
la 27-06-2023 02:23 PM
Salutare!
Trebuie mers cu el la un Orange Shop, la garanție, pentru a fi trimis în service. Înainte însă, trebuie să salvezi tot ceea ce ai în el și să-l resetezi.
Baftă!
la 27-06-2023 02:35 PM
Salut,
Se incinge si cand e inchis si pus la incarcat?
la 27-06-2023 02:38 PM
da
la 27-06-2023 03:00 PM
E posibil sa fie o problema cu telefonul. El e normal sa se incalzeasca puțin, cand e pus la incarcat. Dar daca frige, nu e ok. Asta presupune ca nu e undeva unde bate soarele pe el, binenteles. :))
Dar daca e la umbra, si se incinge atat de tare, nu prea e ok. Pe de alta parte, se poate sa fie o problema generala cu modelul asta. Samsung-urile in general au talentul de a fi niste telefoane "fierbinti". Si nu in sensul bun. :))
As mai avea cateva intrebari: a facut la fel de la bun inceput? Se folosesc echipamentele originale pentru incarcare?
Daca nu a facut asa de la bun început, dar se folosesc echipamentele originale, si face la fel si cand e incarcat pe inchis, e o problema aparuta in timp, si trebuie dus la garantie.
Daca nu a facut asa de la bun inceput, si nu se folosesc echipamentele originale pentru incarcare, trebuie încercat cu echipamentele originale si re-evaluata situatia dupa aceea, in functie de rezultat.
Daca a facut asa de la bun inceput, indiferent de echipamentele folosite pentru incarcare, trebuie dus la service.
27-06-2023 03:11 PM - editat 27-06-2023 03:12 PM
Este pus la incarcat acasa... la umbra... La inceput nu era asa fierbinte. Da este original totul nou odata cu telefonul... Imi e putin teama cu dusul la reparat ... sunt inca in discutii ca nu vor sa imi ia banii alocati ratelor din cont si dau doar de erori de sistem... + ca alt telefon numai am pana se repara acesta
27-06-2023 03:27 PM - editat 27-06-2023 03:28 PM
Inteleg... Pe de alta parte, nu cred ca isi doreste nimeni un alt "Note 7 fiasco", daca știi povestea cu el. Deci...e bine sa ai macar un feedback din partea cuiva de la Orange.
Esti din Bucuresti? Daca da, poti sa faci o vizita in service-ul Orange (ai aici adresa si celelalte detalii) si sa ceri parerea cuiva de acolo (fara sa lasi telefonul). Daca au posibilitatea sa-l preia in service, si sa-ti ofere un telefon de schimb pe perioada reparatiei, ar fi ideal, dar stiu ca la noi nu prea se practica treaba asta.
Alternativ, poti sa dai si o resetare telefonului (cu toate ca ma indoiesc ca va rezolva ceva din moment ce aceeasi problema se reproduce si cu el inchis). Daar...se poate incerca. Oricum, daca il duci in service, asta e primul lucru pe care il vor face. Asta, si un eventual upgrade de soft. Lucru pe care il poti face si tu. Asta presupunand ca e vreun bug ciudat de soft, care cauzeaza problema asta, chiar si cand e inchis. Nu e exclus. Partea de incarcare pe inchis din cate stiu e controlata de kernel. Deci...e posibil sa fie si o problema de soft.
De asemenea, poti incerca sa inlocuiesti bateria. Dar nu-ti recomand sa faci asta daca telefonul e inca in garanție. Pentru ca cel mai probabil vei pierde garantia in felul asta. Plus ca ar fi bine sa stii de unde sa-ti iei eventualele componente, astfel incat sa nu iei ceva contrafacut, sau de pr*asta calitate.
Eventual, daca nu poti sa ajungi fizic in service, sau nu ai un service in zona, poti incerca sa dai un telefon si sa le explici situația telefonic. Ai nr de telefon in link-ul de mai sus. Poate au o idee si iti pot oferi un sfat.
De asemenea, daca telefonul e intr-o husa sau ceva, incearca sa-i scoti husa si vezi daca se mai incinge la fel de tare. Oricum, daca e aceeasi husa de la bun inceput, nu ar explica de ce la inceput nu se încălzea la fel de tare. Daca ai schimbat husa intre timp, asta ar putea explica fenomenul.
la 27-06-2023 03:31 PM
Da din Bucuresti sunt. O sa dau resetare poate isi revine inainte de toate...
la 27-06-2023 03:42 PM
Si upgrade de soft daca exista. Asta in caz ca e un bug si s-a rezolvat intr-o versiune ulterioara.
la 27-06-2023 05:47 PM
Dacă este Samsung instalează sau fă-ți cont în Samsung Members și acolopoti găsii soluții la aceasta problema.
Mai este o aplicație Smart Tutor se numește și acolo se va loga o persoana de la Samsung și îl poate verifica în timp real.
la 27-06-2023 05:49 PM
Ok, merita incercat
la 27-06-2023 05:52 PM
Sau dacă ești din București sau din alta zona a tarii verifica harta ESDROM, service Samsung și mergi acolo.
la 27-06-2023 05:58 PM
Nu mai ai treaba cu Orange dacă ai factura la el și garanție mergi direct în service-ul ESD acolo măcar îl repara în condiții de service Samsung. Orange nu știu dacă lucrează cu ESDROM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor