la 06-06-2023 12:49 AM - editat ultima oară la 06-06-2023 08:48 AM de DanielaH
Am cumpărat un iPhone 14 pro acum câteva zile dar am sesizat o problemă și anume faptul că se închide singur , ce ar trebui să fac in acest caz ?
06-06-2023 02:07 AM - editat 06-06-2023 09:16 AM
Dan, bun venit in Comunitate!!!
Fiind in garantie, trebuie trimis in service.
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-service-148
06-06-2023 06:14 AM - editat 06-06-2023 06:17 AM
Salutare!
Dacă e luat din Magazinul online și nu ai mai mult de 14 zile, se poate da retur. Din Magazinul fizic, e mai greu, dar nu imposibil. Le spui că se închide și nu este din vina ta, dacă telefonul este nou.
Ai detalii aici:
Atfel, la varianta 2, dacă nu găsești înțelegere, trebuie trimis la garanții!
Sigur, și în primul caz, dacă a trecut mai mult termen de 14 zile.
Baftă!
06-06-2023 07:26 AM - editat 06-06-2023 07:27 AM
Pt orice problema recomand sa îl duci la istyle in primul an, sunt parteneri oficiali Apple . In primul an ai garanție internațională si Îl poți duce la reparat in orice magazin Apple din lume
06-06-2023 09:52 AM - editat 06-06-2023 01:56 PM
Pana la service, incearca revenire la setarile din fabrica, update de soft (daca exista) și eventual o restaurare iOS de pe un PC.
Daca nu se rezolva, da, poti sa incerci o trimitere in service.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor