la 31-01-2025 11:34 AM
Buna ziua, incerc sa rezolv o problema, mi-am spart telefonul, am asigurare la el, l-am trimis la service prin magazinul orange din Petrosani, partener eurogsm, in data de 22 am primit mesaj ca dispozitivul trebuie inlocuit si pot sa merg la magazinul orange pentru a-mi da un dispozitiv nou, cei din petrosani mi-au spus ca imi pot oferii Xiaomi redmi note 11 pro, sau Xiaomi redmi note 13 pro, am ales 13 pro, dar mi-au zis ca nu il au pe stoc.. astept din data de 22 sa revina pe stoc in petrosani, dar nimic, am sunat ieri la orange, am fost transferat la 5 departamente. Nimeni nu ma poate ajuta in legatura cu problema mea, nimeni nu are habar. Imi puteti spune ce este de facut? Sau daca exista in judetul Hunedoara sau gorj, in stoc acest produs la un magazine, ma pot deplasa acolo.. chiar nu inteleg de ce se intarzie si nu are nimeni habar.
la 31-01-2025 11:55 AM
Salut,
Când ai luat legătura cu serviciul clienți, aceștia nu au putut identifica un magazin care sa aibe in stoc acest telefon.
Aici ai harta cu magazinele Orange:
https://www.orange.ro/shops/judet/Hunedoara/oras/Hunedoara
Din păcate nu au numere de contact disponibile.
la 31-01-2025 12:14 PM
Am fost la alt magazin orange in Petrosani, mi-au zis ca nu pot la ei, ca trebuie sa merg la un partener euro gsm.. ca acolo am trimis telefonul, nu mai inteleg.
la 31-01-2025 12:15 PM
Salutare!
EuroGSM este doar partener (nici macar franciza). Mai insista la ei sa primeasca telefonul (recomandabil scris). Raspunsul poate intarzia 30 de zile, dar nu stiu cat de util ti-ar fi acest aspect (ai nevoie de aparat sa poti folosi serviciile platite si Orange nu stiu daca te poate despagubi pentru asta).
la 31-01-2025 12:16 PM
Am inteles, dar eu doar l-am trimis prin ei, de ce nu pot sa il inocuiesc din alt magazin orange?
la 31-01-2025 12:16 PM
Eu n-am avut de unde sa stiu ca acolo este partener, pe usa scrie mare ORANGE!
la 31-01-2025 12:25 PM
Ai incercat să intri în legătură și cu cei de la eurogsm pentru a vedea daca pot oferi o soluție.
la 31-01-2025 12:43 PM
Da, am sunat la EUROGSM, mi-au zis ca ei de la Cluj nu ma pot ajuta, in schimb mi-au dat numarul managerului zonal.. care are telefonul inchis de 2 zile.
la 31-01-2025 12:49 PM
Posibil să-ți fi dat un număr greșit (ai putea să-i suni și să le spui că numărul nu este valabil).
Încearcă să contactezi scris și Orange prin formularul de contact și explică situația.
https://www.orange.ro/contact/
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor