anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Asigurare telefon

RazvanRaicu
Vizitator

Buna ziua, incerc sa rezolv o problema, mi-am spart telefonul, am asigurare la el, l-am trimis la service prin magazinul orange din Petrosani, partener eurogsm, in data de 22 am primit mesaj ca dispozitivul trebuie inlocuit si pot sa merg la magazinul orange pentru a-mi da un dispozitiv nou, cei din petrosani mi-au spus ca imi pot oferii Xiaomi redmi note 11 pro, sau Xiaomi redmi note 13 pro, am ales 13 pro, dar mi-au zis ca nu il au pe stoc.. astept din data de 22 sa revina pe stoc in petrosani, dar nimic, am sunat ieri la orange, am fost transferat la 5 departamente. Nimeni nu ma poate ajuta in legatura cu problema mea, nimeni nu are habar. Imi puteti spune ce este de facut? Sau daca exista in judetul Hunedoara sau gorj, in stoc acest produs la un magazine, ma pot deplasa acolo.. chiar nu inteleg de ce se intarzie si nu are nimeni habar.

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Când ai luat legătura cu serviciul clienți, aceștia nu au putut identifica un magazin care sa aibe in stoc acest telefon.

Aici ai harta cu magazinele Orange:

https://www.orange.ro/shops/judet/Hunedoara/oras/Hunedoara 

Din păcate nu au numere de contact disponibile.

RazvanRaicu
Vizitator

Am fost la alt magazin orange in Petrosani, mi-au zis ca nu pot la ei, ca trebuie sa merg la un partener euro gsm.. ca acolo am trimis telefonul, nu mai inteleg.

Pololică
#StarMember

Salutare!

EuroGSM este doar partener (nici macar franciza). Mai insista la ei sa primeasca telefonul (recomandabil scris). Raspunsul poate intarzia 30 de zile, dar nu stiu cat de util ti-ar fi acest aspect (ai nevoie de aparat sa poti folosi serviciile platite si Orange nu stiu daca te poate despagubi pentru asta).

RazvanRaicu
Vizitator

Am inteles, dar eu doar l-am trimis prin ei, de ce nu pot sa il inocuiesc din alt magazin orange?

RazvanRaicu
Vizitator

Eu n-am avut de unde sa stiu ca acolo este partener, pe usa scrie mare ORANGE!

Ai incercat să intri în legătură și cu cei de la eurogsm pentru a vedea daca pot oferi o soluție.

https://eurogsm.ro/contact 

RazvanRaicu
Vizitator

Da, am sunat la EUROGSM, mi-au zis ca ei de la Cluj nu ma pot ajuta, in schimb mi-au dat numarul managerului zonal.. care are telefonul inchis de 2 zile.

Posibil să-ți fi dat un număr greșit (ai putea să-i suni și să le spui că numărul nu este valabil).

Încearcă să contactezi scris și Orange prin formularul de contact și explică situația.

https://www.orange.ro/contact/