la 31-01-2025 11:36 AM
Este absolut groaznica intarzierea absolut nejustificata a consultantilor orange.
Am facut o sesizare in legatura cu un telefon cumparat de la orange care a venit STRICAT iar personalul orange ma tine in asteptare de 5 zile pentru a ma suna un consultat cu care sa vorbesc despre inlocuirea telefonului. Garantia de 14 zile expira foarte curand 🙂
Nu mai mentionez ca nu am un telefon functionabil in paralel.
Este absolut fascinant cum cand vine vorba de luat banii sunt primii dar cand chiar e nevoie de ajutor, primim doar termene de 7-14-20 zile lucratoare, aberant.
Sper sa se rezolve.
la 31-01-2025 12:34 PM
Îmi pare rău pentru situația ta. Ne poți da, te rog, numărul sesizării? Vom întreba și noi colegii care este statusul ei.
la 31-01-2025 12:46 PM
Nr de sesizare: 237598321
la 31-01-2025 12:34 PM
Salutare!
Trebuia să îl dai retur, dacă ai dat comandă online.
Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă ( dacă nu ai făcut deja) din secțiunea Contact , iar dacă zici că ai făcut și ai numărul sesizării, trimite altă sesizare în care să le explici ce s-a întâmplat și le dai și numărul sesizării.
De asemenea,poți să le scrii și din Chat Djingo și să ceri urgentarea.
Sper să reușești cumva!
Baftă multă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor