anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu reușesc sa plasez comanda online (adresa invalida)

mrliulia
Junior

Bună ziua, nu reușesc sa plasez comanda online, deși nu sunt la prima comanda și am și adresa salvata. Îmi da adresa invalida. Am citit aici ca a mai fost  această problemă (acum 2 ani) și s-a remediat destul de repede. Mulțumesc.

7 Răspunsuri 7

svetalex
Senior certificat

Salut! Folosești una dintre adresele salvate? Ai încercat să scrii manual adresa?

Sigur ca da. Am scris de mai multe ori adresa și îmi spune cod poștal invalid ptr adresa introdusa.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hello,

Daca problema nu este cumva codul postal, cum pare sa sugereze eroarea respectiva, caz in care recomand o reverificare, pentru orice eventualitate, atunci...trebuie raportata problema catre Orange prin mijloacele de contact uzuale.

Apel la 300 (din ORO/OROC), 0374 300 300 (din orice retea), sau pe chat-ul Djingo.

Client Orange

Tocmai codul poștal este problema. Rămâne sa sun, am trimis deja mail, dar durează pana îmi vine răspunsul. Mulțumesc.

DanielaH
Moderator

@mrliulia, s-a rezolvat situația? Ai reușit să plasezi comanda?

Da, după mai multe încercări am reușit, deși nu înțeleg de ce nu se poate folosi adresa deja salvata în cont? Din formularul de adresa lipsește rubrica cu etajul și apartamentul. Aștept sa vad dacă îmi vine coletul, cu adresa pe jumătate completată.

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Se prea poate. Iti recomand sa faci rost de un AWB, si sa suni firma de curierat sa modifici adresa, in caz ca nu e corecta. Nu de alta, dar ar fi pacat sa se intoarca coletul din cauza asta.

Client Orange