anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot plasa comanda. Joc Ps5

Mihai2023
Junior

Buna ziua,

Doresc sa achizitionez urmatorul produs, https://www.orange.ro/magazin-online/joc-ps5-spiderman-ultimate-ed-pd-51248 si in momentul cand dau pe finalizare comanda ma retrimite inapoi in cos... Posibil ca jocul sa nu mai fie in stoc cu toate ca pe site imi arata ca este...

Ma poate ajuta cineva cu aceasta problema?

1.png

2.png

3.png

  

 

19 Răspunsuri 19

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

La mine funcționează, adică se poate face comandă. Încearcă și de pe alt dispozitiv, poate reușești!

Dacă tot nu poți, le scrii un email la adresa magazinonline@orange.ro.

Ai mai multe detalii despre cum să-i contactezi aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/contact-magazin-online/td-p/44921

Baftă!

 

salut, am incercat si de pe telefon, si al browser de exemplu microsf edge sau mozila, imi apare aceasi eroare

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Nu ai altă variantă decât să le scrii acolo sau să intri mâine, după orele 9-10 și să încerci (de pe laptop/desktop) până se deschide acea ferestră de chat, ca să intri direct în legătură cu ei și să ceri ajutorul.

Mihai2023
Junior

am trimis email, poate am noroc si se rezolva repede...dar e destul de ciudata treaba asta, am facut si al cont si tot la fel ramane problema

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Sper să te ajute ei! Așteaptă răspunsul.

Succes!

Salut, @Mihai2023! Bine ai venit în Comunitatea Orange! Te-au ajutat colegii? Ai reușit să îți plasezi comanda? 

buna ziua @GeorgianaD , am reusit pana la urma sa achizitionez jocul ieri seara, l-am cumparat fara a ma loga pe cont...si azi primesc mesaj ca cica jocul nu mai e disponibil, dar bani deja au fost extrasi de pe card...nu mi se pare normal chestia asta

Salut,

 

Colegii din Magazinul Online Orange ne-au comunicat faptul că prima comandă a fost anulată pe motiv de neplată, a doua comandă este în curs de procesare. Te așteptăm cu noi vești în Comunitate, iar între timp, urmarim și noi statusul comenzii tale.

ok, va multumesc, am mare nevoie de jocurile astea sa vina saptamana asta( sunt pentru ziua unui prieten 😊 )

Salut, @Mihai2023 ! A ajuns comanda ta?

Buna ziua, da comanda a juns, totul e ok, va mulțumesc pentru ajutorul acordat 🙂

Ne bucură veștile bune! Te mai așteptăm în comunitate și cu alte topicuri și contribuții.

RstdWoo
Cunoscător

La fel patesc si eu cu alt produs. apas pe Cumpara si ma trimite la cosul de cumparaturi care este gol.

Salut, încearcă sa comanzi fără sa fi logat, eu așa am reușit