la 14-11-2022 02:28 PM - editat ultima oară la 17-11-2022 01:52 PM de DanielaH
Bună ziua, nu reușesc sa plasez comanda online, deși nu sunt la prima comanda și am și adresa salvata. Îmi da adresa invalida. Am citit aici ca a mai fost această problemă (acum 2 ani) și s-a remediat destul de repede. Mulțumesc.
la 14-11-2022 02:43 PM
Salut! Folosești una dintre adresele salvate? Ai încercat să scrii manual adresa?
la 14-11-2022 02:46 PM
Sigur ca da. Am scris de mai multe ori adresa și îmi spune cod poștal invalid ptr adresa introdusa.
la 14-11-2022 03:21 PM
Hello,
Daca problema nu este cumva codul postal, cum pare sa sugereze eroarea respectiva, caz in care recomand o reverificare, pentru orice eventualitate, atunci...trebuie raportata problema catre Orange prin mijloacele de contact uzuale.
Apel la 300 (din ORO/OROC), 0374 300 300 (din orice retea), sau pe chat-ul Djingo.
la 14-11-2022 03:27 PM
Tocmai codul poștal este problema. Rămâne sa sun, am trimis deja mail, dar durează pana îmi vine răspunsul. Mulțumesc.
la 17-11-2022 09:09 AM
@mrliulia, s-a rezolvat situația? Ai reușit să plasezi comanda?
la 17-11-2022 01:49 PM
Da, după mai multe încercări am reușit, deși nu înțeleg de ce nu se poate folosi adresa deja salvata în cont? Din formularul de adresa lipsește rubrica cu etajul și apartamentul. Aștept sa vad dacă îmi vine coletul, cu adresa pe jumătate completată.
la 17-11-2022 01:57 PM
Se prea poate. Iti recomand sa faci rost de un AWB, si sa suni firma de curierat sa modifici adresa, in caz ca nu e corecta. Nu de alta, dar ar fi pacat sa se intoarca coletul din cauza asta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor