anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda online anulata imediat dupa plata cu cardul

DaniCJ
Începător
Salutari tuturor .
Am facut o comanda online , prelungire abonament care este in afara perioadei contractuale cu livrare gratuita prin curier .
Selectat un Iphone 12 , modificat abonamentul de la 14 la 15 euro , adaugat punctele Thank You de vreo 102 euro + un voucher de 10 euro . Total de plata cu cardul vreo 93 euro , restul lunar pe factura .
Platesc cu cardul , confirm din BT Pay , se retrag banii si la 3 minute dupa mail-ul de confirmare plata vine un mail de la Orange cu anulare comanda .
Acum , cum imi recuperez banii , punctele si voucherul ? Banuiesc ca am in continuare contractul vechi fara perioada contractuala ...
7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
DaniCJ, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău de situația descrisă de tine. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

DanielaH
Moderator
Comanda a fost anulată din cauza lipsei de stoc pentru telefonul respectiv. Ți-am trimis în mesaj privat detalii despre punctele Thank You, voucher și returnarea sumei deja achitate. Încă o dată, îmi pare rău pentru inconvenientul apărut.

DaniCJ
Începător
Salutari , Update : inca nu am primit banii inapoi pe card , cat dureaza un transfer ?

DaniCJ
Începător
Update : am primit banii in cont

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@DaniCJ ne bucurăm că s-a rezolvat și ai primit banii înapoi în cont. Muțumim pentru update.

Andrei_S
Începător
Bună ziua, Am o situație asemănătoare. Comandă online la un s22 ultra, s-au luat banii dar după confirmarea platii, am primit mail ca s-a anulat comanda. Scrie motiv anumare fara stoc, ma gândesc ca fiind in perioada de pre-comanda telefonul, de aici si eroarea. Nu ma interesează banii înapoi, ma interesează produsul, sa se înregistreze comanda si o confirmare a acesteia. Am contactat Orange si din aplicație dar nu am primit detalii cu privire la această problemă, ci doar ca au trimis mai departe. Sper să obțin mai multe detalii aici!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Andrei S bine ai venit în comunitate! Dacă ai primit răspuns de la colegi că au trimis mai departe te rugăm să aștepți un feedback de la ei. Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.