Comanda online anulata imediat dupa plata cu cardul

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2021 01:42 PM
Salutari tuturor .
Am facut o comanda online , prelungire abonament care este in afara perioadei contractuale cu livrare gratuita prin curier .
Selectat un Iphone 12 , modificat abonamentul de la 14 la 15 euro , adaugat punctele Thank You de vreo 102 euro + un voucher de 10 euro . Total de plata cu cardul vreo 93 euro , restul lunar pe factura .
Platesc cu cardul , confirm din BT Pay , se retrag banii si la 3 minute dupa mail-ul de confirmare plata vine un mail de la Orange cu anulare comanda .
Acum , cum imi recuperez banii , punctele si voucherul ? Banuiesc ca am in continuare contractul vechi fara perioada contractuala ...
Am facut o comanda online , prelungire abonament care este in afara perioadei contractuale cu livrare gratuita prin curier .
Selectat un Iphone 12 , modificat abonamentul de la 14 la 15 euro , adaugat punctele Thank You de vreo 102 euro + un voucher de 10 euro . Total de plata cu cardul vreo 93 euro , restul lunar pe factura .
Platesc cu cardul , confirm din BT Pay , se retrag banii si la 3 minute dupa mail-ul de confirmare plata vine un mail de la Orange cu anulare comanda .
Acum , cum imi recuperez banii , punctele si voucherul ? Banuiesc ca am in continuare contractul vechi fara perioada contractuala ...
7 Răspunsuri 7
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2021 02:06 PM
DaniCJ, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău de situația descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-11-2021 04:06 PM
Comanda a fost anulată din cauza lipsei de stoc pentru telefonul respectiv.
Ți-am trimis în mesaj privat detalii despre punctele Thank You, voucher și returnarea sumei deja achitate.
Încă o dată, îmi pare rău pentru inconvenientul apărut.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-11-2021 02:29 PM
Salutari ,
Update : inca nu am primit banii inapoi pe card , cat dureaza un transfer ?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2021 05:43 PM
Update : am primit banii in cont

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-11-2021 02:59 PM
@DaniCJ ne bucurăm că s-a rezolvat și ai primit banii înapoi în cont. Muțumim pentru update.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2022 06:03 PM
Bună ziua,
Am o situație asemănătoare. Comandă online la un s22 ultra, s-au luat banii dar după confirmarea platii, am primit mail ca s-a anulat comanda.
Scrie motiv anumare fara stoc, ma gândesc ca fiind in perioada de pre-comanda telefonul, de aici si eroarea.
Nu ma interesează banii înapoi, ma interesează produsul, sa se înregistreze comanda si o confirmare a acesteia.
Am contactat Orange si din aplicație dar nu am primit detalii cu privire la această problemă, ci doar ca au trimis mai departe.
Sper să obțin mai multe detalii aici!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2022 10:55 AM
@Andrei S bine ai venit în comunitate!
Dacă ai primit răspuns de la colegi că au trimis mai departe te rugăm să aștepți un feedback de la ei. Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
