anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] [Rezolvat] Cod reducere ANIVERSARE100 nefunctional pentru toate modelele

bobg
Junior
Buna seara!
Uitandu-ma la diferite telefoane in magazinul online am observat ca a fost adaugata o noua categorie cu denumirea ‘aniversare100’.
In aceasta categorie sunt mai multe modele de telefoane( Apple,Xiaomi,Samsung) insa am observat ca doar pentru modelele Xiaomi se ofera reducerea de 100 E insa pentru celelalte modele nu.
Credeti ca este vorba de un bug si va fi corectat?
Oferta e una foarte buna din punctul meu de vedere 🙂
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Da, a fost un bug pe care colegii noștri l-au corectat. Mulțumim încă o dată!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

And04
Senior
Salutare, @bobg Intr-adevar, daca selectam ANIVERSARE100, sunt mai multe telefoane in lista insa daca dam click pe unele nu apare acea reducere.De asemenea, daca le adaugam in cos si incercam sa aplicam codul, nu functioneaza. Acelasi lucru se intampla si pentru celelalte filtre. Deci pare sa fie un bug.

Viocat
Senior certificat
Salutare bobg. Din pacate nu pot verifica din cont daca se aplica reducerea( am luat un tel anul trecut in decembrie) insa fara a fi logat imi arata reduceri si la telefoanele apple existente in stoc ca si la xiaomi(accesez magazinul online din browser pe telefon)

DanielaH
Moderator
@bobg, mulțumim pentru sesizare! Vom verifica situația cu colegii noștri de la magazinul online.

delfinas
#StarMember
Probabil ca a fost un bug. Acum la acea categorie sunt doar telefoane Xiaomi. Au mai aparut "ANIVERSARE70" pt modele Samsung SERIA A si "ANIVERSARE200" pt modelele Samsung Z Fold.

DanielaH
Moderator
Da, a fost un bug pe care colegii noștri l-au corectat. Mulțumim încă o dată!

bobg
Junior
Multumim pentru clarificare. Pacat totusi ca a fost doar un bug,oferta era una foarte buna. Poate se tine cont si devine realitate 🙂

andreivalentin
Începător
Nu s-a rezolvat problema... in continuare sub filtrul "aniversare100" apar toate modelele iPhone 13 mini. Cand incerc sa adaug codul "aniversare100" in cos nu aloca reducerea.

DanielaH
Moderator
@andreivalentin, ne spui, te rog, care sunt pașii pe care îi parcurgi? Ne-ar ajuta să atașezi și o captură de ecran ca să vedem exact despre ce este vorba. Mulțumim.

bobg
Junior
Salut! Am incercat si eu din nou si este aceeasi problema. Au fost adaugate din nou anumite modele in categoria ‘aniversare100’ iar pe pagina telefonului apare notificarea cu aceasta reducere insa in pagina de comanda nu se poate folosi codul. Multumesc!

andreivalentin
Începător
Cum sa nu. Am incercat atat pe mobil cat si pe desktop. Va explic acum pentru varianta desktop. Ma loghez cu contul meu in myOrange. Selectez Magazin>Telefoane. Pun filtru pe ANIVERSARE100 (apar 13 telefoane la ora scrierii, 11:28, 11 Feb). Din cele 13, 4 sunt Xiaomi, 9 iPhone. Selectez iphone 13 mini midnight 128 gb. Culmea, fata de ieri, azi apare si un popup langa telefon unde zice "Adaugă codul ANIVERSARE100 în coș și beneficiezi de 100 euro reducere la prelungirea unui abonament pe 24 de luni.". Adaug in cos, continui cu prelungirea pe 24 luni. In campul adauga voucher scriu ANIVERSARE100 (cu litere mari, mentionez ca am scris si cu litere mici, si doar cu A mare si alte variante, rezultat nul la toate). Raspuns primit: "Acest cod de voucher nu poate fi utilizat pe aceasta tranzactie." Daca nu sunt suficiente detalii ma pot inregistra video dar va asigur ca stiu sa folosesc calculatorul si internetul. Am incercat sa-l achizitionez si fara prelungire, la liber, si in toate variantele. Solutia: puneti filtru pe ce trebuie sa fie sau adaugati sub filtru ce trebuie sa fie. Nu doar sa vedem ca este reducere dar defapt nu este decat la xiaomi. Multumesc

Trixen_old
Cunoscător
Si eu intampin aceeasi problema: aleg un iPhone mini din lista de Aniversare 100 (oricare), aleg prelungire abonament, introduc codul si primesc mesajul "Acest cod de voucher nu poate fi utilizat pe aceasta tranzactie." Am incercat si cu plata integrala si cu plata in rate, rezultatul e neschimbat.

DanielaH
Moderator
Mulțumim tuturor pentru sesizări și detalii. Le-am transmis mai departe colegilor.

DanielaH
Moderator
Puteți încerca din nou acum? Mulțumim.

Trixen_old
Cunoscător
Confirm ca la mine s-a rezolvat. Multumim frumos! 🙂