la 26-11-2022 08:51 AM - editat ultima oară la 29-11-2022 08:35 AM de DanielaH
Am două abonamente de mai bine de 15 ani. De o lună am reînnoit abonamentele dar nu am semnal la
date mobile, deși sunt înclinuse în contract.
Cum să rezolv?
26-11-2022 09:40 AM - editat 26-11-2022 10:04 AM
Salut,
Semnalul e una, datele mobile sunt alta. Nu poti avea date mobile fara semnal, dar poti avea semnal fara date mobile.
Deci inteleg ca tie nu-ti mai functioneaza datele mobile? Semnal este cat de cat decent in zona? Ai 4G? Daca incerci sa deschizi www.google.com in browser ce se intampla? Poti sa atasezi o captura de ecran pentru cazul asta?
APN-ul folosit este "net"? Poti sa verifici? Daca ne spui ce telefon ai, putem incerca sa te ghidam astfel incat sa verifici sau sa resetezi acel APN.
Dar pana atunci, o sa avem nevoie de ceva mai multe informatii.
26-11-2022 10:01 AM - editat 26-11-2022 10:02 AM
Salutare!
Ai schimbat telefoane, ceva? Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi să formezi 1-3-2, ascultând ceea ce spune robotul, după care te va ajuta un consultant, pentru că ei văd situația contului tău. Poate trebuie și o resetare de cont sau altceva.
Succes!
la 29-11-2022 07:13 AM
Am rezolvat problema, vă mulțumesc
la 29-11-2022 12:40 PM
@Ne bucurăm, @zi !!!
Poți să ne spui care a fost cauza și cum s-a rezolvat? Poate le e și altora de folos răspunsul tău...
la 26-11-2022 12:02 PM
Zi, bun venit in Comunitate!!!
Ce abonamente ai si unde te afli?
la 28-11-2022 11:41 AM
@zi, dacă situația mai este de actualitate, te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
la 29-11-2022 08:35 AM
@zi, mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat. Ce se întâmplase?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor