anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Galaxy S24 nu se conecteaza la 5G

georgecont
Junior entuziast

am achizitionat de curind noul telefon de la Samsung, Galaxy S24 Ultra si nu se poate conecta la reteaua 5G.

am avut inainte un Galaxy S23 Ultra care se conecta fara probleme la reteaua 5G

am incercat un SIM de la Vodafone pe acelasi telefon si 5G functioneaza.

am schimbat si am activat un SIM nou de la Oragnge si tot nu functioneaza.

puteti sa ma ajutati?

1 Soluţie acceptată‚

Fiind vorba despre un abonament pe firmă, este necesar să iei legătura cu persoana/ persoanele de contact de la companie care să solicite activarea/ reactivarea serviciilor 5G pentru numărul tău.

Vizualizare soluţie în postul original

47 Răspunsuri 47

Dacă schimbarea SIM-ul a venit cu un ”upgrade” de plan tarifar, atunci discutăm de context nou și lipsă de informații, iar orice scenariu este posibil. 

georgecont
Junior entuziast

nu a venit cu schimbarea planului tarifar, doar am achizitionat un telefon nou de la Samsung fara modificare a contractului ci Orange

Tare am impresia ca in ciuda cerintelor tale, contractul a fost modificat. Dar e doar o parere (si binenteles ca se poate sa fie gresita), bazata pe informatiile de pana acum. Dar...vedem. 🙂

Client Orange

Acum, toate abonamentele iti asigura accesul la 5G.

Eu am plecat de la premisa menționată inițial: ”am avut inainte un Galaxy S23 Ultra care se conecta fara probleme la reteaua 5G”. Ce s-a schimbat între timp... deja este SF.

Da, da. Stiu ce zici. Si e o observatie foarte buna! Eu ma gandeam doar ca poate este (mai nou....?) client OROC, si nu are suport software pentru 5G pe telefonul respectiv. In momentul asta, inteleg ca nu mai merge deloc, nici pe telefonul vechi, ceea ce deja ma duce cu gandul la o problema pe cont. Dar....sa vedem.

Client Orange

este vorba de un abonament de companie cu vechime foarte mare, nu cred ca este vorba de Orange Romania Communications SA. daca este cazul pot incerca sa verific cu colegii de la IT

 

delfinas
#StarMember

Cand ai introdus SIM-ul in noul telefon, ai primit vreun mesaj cu setari de retea de la Orange?

nu am primit  vreun mesaj cu setari de retea de la Orange

Ei, aici cred ca e buba. Pana nu primesti toate setarile de retea, nu va merge  5G. Probabil ca, fiind un model asa de nouu, nu au facut un patch pt partea asta. Ar trebui in cateva zile/saptamani sa primesti noile setari de retea.

georgecont
Junior entuziast

am verificat cu colegii,

Contractul este pe Orange Romania nu  Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)

DanielaH
Moderator

Salut, @georgecont!

Dacă vrei, putem ruga și noi colegii să verifice contul tău. Ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Telefonul de unde este achiziționat? Adică este cumpărat din România?  Dacă da, trebuie verificat de către cei de la Tehnic ce s-a întâmplat. Este un mister legat de compatibilitatea între rețeaua 5g ORO și acest dispozitivul tău, dacă spui că funcționează pe rețeaua 5g Vodafone.

Ai testat in mai multe locuri și nu vrea pe nicăieri?

georgecont
Junior entuziast

da, telefonul este achizitionat din Romania si l-am testat in mai multe locuri timp de o saptamina. cred ca este o problema la contract, verific cu colegii mei sa vad care este situatia.

multumesc!

 

Anca07
#StarMember

Buna georgecont,

Setarile pentru s24 5G ORO exista, deoarece am intrebat un prieten care detine acelasi telefon ca si al tau, si la el totul e ok.

Cere pe chat djingo o resetare a contului ce contine si setarile de internet, date mobile. Dupa aceasta resetare, vezi daca functioneaza 5Gul.

Zi cu soare!🌞