la 09-02-2024 07:23 AM - editat ultima oară la 09-08-2024 10:23 AM de MihaelaA
am achizitionat de curind noul telefon de la Samsung, Galaxy S24 Ultra si nu se poate conecta la reteaua 5G.
am avut inainte un Galaxy S23 Ultra care se conecta fara probleme la reteaua 5G
am incercat un SIM de la Vodafone pe acelasi telefon si 5G functioneaza.
am schimbat si am activat un SIM nou de la Oragnge si tot nu functioneaza.
puteti sa ma ajutati?
la 13-02-2024 09:06 AM
Fiind vorba despre un abonament pe firmă, este necesar să iei legătura cu persoana/ persoanele de contact de la companie care să solicite activarea/ reactivarea serviciilor 5G pentru numărul tău.
la 09-02-2024 11:16 AM
Dacă schimbarea SIM-ul a venit cu un ”upgrade” de plan tarifar, atunci discutăm de context nou și lipsă de informații, iar orice scenariu este posibil.
la 09-02-2024 11:46 AM
nu a venit cu schimbarea planului tarifar, doar am achizitionat un telefon nou de la Samsung fara modificare a contractului ci Orange
la 09-02-2024 12:45 PM
Tare am impresia ca in ciuda cerintelor tale, contractul a fost modificat. Dar e doar o parere (si binenteles ca se poate sa fie gresita), bazata pe informatiile de pana acum. Dar...vedem. 🙂
la 09-02-2024 01:10 PM
Acum, toate abonamentele iti asigura accesul la 5G.
la 09-02-2024 11:00 AM
Eu am plecat de la premisa menționată inițial: ”am avut inainte un Galaxy S23 Ultra care se conecta fara probleme la reteaua 5G”. Ce s-a schimbat între timp... deja este SF.
la 09-02-2024 11:02 AM
Da, da. Stiu ce zici. Si e o observatie foarte buna! Eu ma gandeam doar ca poate este (mai nou....?) client OROC, si nu are suport software pentru 5G pe telefonul respectiv. In momentul asta, inteleg ca nu mai merge deloc, nici pe telefonul vechi, ceea ce deja ma duce cu gandul la o problema pe cont. Dar....sa vedem.
la 09-02-2024 10:49 AM
este vorba de un abonament de companie cu vechime foarte mare, nu cred ca este vorba de Orange Romania Communications SA. daca este cazul pot incerca sa verific cu colegii de la IT
la 09-02-2024 10:09 AM
Cand ai introdus SIM-ul in noul telefon, ai primit vreun mesaj cu setari de retea de la Orange?
la 09-02-2024 10:50 AM
nu am primit vreun mesaj cu setari de retea de la Orange
la 09-02-2024 11:11 AM
Ei, aici cred ca e buba. Pana nu primesti toate setarile de retea, nu va merge 5G. Probabil ca, fiind un model asa de nouu, nu au facut un patch pt partea asta. Ar trebui in cateva zile/saptamani sa primesti noile setari de retea.
la 09-02-2024 11:07 AM
am verificat cu colegii,
Contractul este pe Orange Romania nu Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)
la 09-02-2024 11:12 AM
Salut, @georgecont!
Dacă vrei, putem ruga și noi colegii să verifice contul tău. Ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat.
la 09-02-2024 02:29 PM
Salutare!
Telefonul de unde este achiziționat? Adică este cumpărat din România? Dacă da, trebuie verificat de către cei de la Tehnic ce s-a întâmplat. Este un mister legat de compatibilitatea între rețeaua 5g ORO și acest dispozitivul tău, dacă spui că funcționează pe rețeaua 5g Vodafone.
Ai testat in mai multe locuri și nu vrea pe nicăieri?
la 09-02-2024 03:13 PM
da, telefonul este achizitionat din Romania si l-am testat in mai multe locuri timp de o saptamina. cred ca este o problema la contract, verific cu colegii mei sa vad care este situatia.
multumesc!
la 09-02-2024 05:01 PM
Buna georgecont,
Setarile pentru s24 5G ORO exista, deoarece am intrebat un prieten care detine acelasi telefon ca si al tau, si la el totul e ok.
Cere pe chat djingo o resetare a contului ce contine si setarile de internet, date mobile. Dupa aceasta resetare, vezi daca functioneaza 5Gul.
Zi cu soare!🌞
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor