la 02-10-2025 05:50 PM - editat ultima oară la 03-10-2025 08:34 AM de DanielaH
Salutare, azi 02.10.2025 in jurul orei 8 in Cluj Napoca zona podul N cartier Manastur, am observat ca nu imi functioneaza datele mobile pe un Iphone 17 Pro Max, initial am crezut ca este problema de aplicatia pe care incercam sa o utilizez, apoi am observat ca nu functioneaza nicio aplicatie, dupa ce am conectat la wi-fi si am trecut peste.
la pranz cand am iesit din raza de actiune wi-fi am observat ca nu functioneaza datele mobile, am incercat cu restart, reset network, mod avion, date mobile on/off fara niciun rezultat, am sunat la orange si ei au spus ca nu este problema pe cont sau ceva avarie in zona, in conditiile in care ieri a functionat in zona respectiva. dupa ce am primit acelasi raspuns de la 3 operatori, ca nu exista probleme pe 5G am hotarat sa trimit telefonul retur, deoarece nu mergea.
Ulterior din discutii la munca am descoperit ca mai multi colegi, abonati Orange, au aceasta problema cu datele mobile. am mutat telefonul pe 4G si se pare ca functioneaza datele mobile atat pe telefonul meu cat si pe al colegilor, asadar 5G nu functioneaza desi cei de la Orange spun ca nu exista probleme dar 4G merge.
am testat acest lucru pe telefoane gen Iphone 14 Pro Max, 15 Pro Max, 16 Pro Max Samsung Galaxy Ultra 24 si alte telefoane flagship.
se stie de ceva problema in acets sens?
la 02-10-2025 06:51 PM
Salutare!
Posibil să fie ceva local și să le remedieze ulterior.
Sper să se întâmple acest lucru cat mai repede posibil.
Succes!
la 02-10-2025 10:09 PM
Partea interesanta este ca dupa ce plec de la birou dupa aporoximativ 5-600 m nu mai este aceasta problema.
la 02-10-2025 10:54 PM
Pentru că ajungi într-o zonă cu funcționare permanentă a antenei respective pe bandă de 5G, nu doar 4G+.
la 03-10-2025 06:43 AM
Aceasta problema a aparut ieri. Pana ieri mergea 5G si la birou fara probleme.
la 03-10-2025 05:29 AM
Posibil să te conectezi la altă antenă și de aia.
la 02-10-2025 10:06 PM
E doar o problemă locală de agregare pentru 5G, însă fără probleme pe 4G+. Dacă rețeaua telefonului nu era impusă pe "exclusiv 5G", nu ar fi fost probleme. Dar pe 5G mai există oscilații inclusiv de funcționare alternativă.
la 03-10-2025 06:45 AM
Telefonul este pus pe 5G auto ca si pana acum fiecare telefon avut, si ieri nu mai mergea, si a trebuit sa trecem pe 4g, nu doar eu cu toti colegii de la munca, ca sa functioneze datele mobile.
la 03-10-2025 07:05 AM
Ceva nu e ok nici la telefon. Dacă e "pe 5G auto" ar fi trebuit să treacă automat pe 4G+, ceea ce înțeleg că nu se întâmplă, deși trecut manual.... se poate. Cat privește de ce și cum 5G ba apare ba dispare.... depinde de antena la care te conectezi și la cum sunt gestionate. Oricum "5G pretutindeni" nu este garantat.
la 03-10-2025 08:28 AM
Daca era vb doar de telefonul meu ziceam ca e o problema cu el, dar cand inca minum 5 telefone apple si samsung din aceeasi zona fac la fel nu stiu ce sa spun. Inscriptia 5g este tot timpul langa liniutele de semnal.
sa trimit telefonul in service atunci? Cum spuneam dupa ce plec de la birou dupa 500 de metri nu mai am nici eu probleme, si nici colegii mei, chiar toate telefoanele sa fie defecte? De ce pe Vodafone exact in locatia asta nu este aceasta problema? Si de ce pana ieir mergea perfect 5g in locatia asta si acum nu mai merge?
la 03-10-2025 05:26 AM
Este posibil să se desfășoare mici lucrări locale în zonă, iar centrul să nu fie informat despre acest lucru. Dacă sunteți mai mulți afectați și problema nu se remediază, ar fi indicat să deschideți o sesizare către Serviciul Clienți Orange.
la 03-10-2025 06:47 AM
Pai toti care suntem pe Orange de la minca am fost afectati ieri, cei care avem telfoane care merg pe 5G, cei cu telefoane 4G nu au nicio problema.
la 03-10-2025 07:00 AM
Nu se poate seta telefonul pe 4g only?
03-10-2025 07:53 AM - editat 03-10-2025 07:54 AM
Poate între timp sa rezolvat. Setează ca rețea preferata lte 4g până la rezolvarea. La interior nu sunt diferente mari de viteze între 5G și 4G.
03-10-2025 08:39 AM - editat 03-10-2025 09:06 AM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor