anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

aveam 40 GB lunar, iar la al treilea 20 GB lunar.

Romil61
Începător

Am trei abonamente Orange, iar la două dintre ele aveam 40 GB lunar, iar la al treilea 20 GB lunar. Din această lună am rămas cu câte 20 GB lunar, fără nicio avertizare și/sau explicație. Am ieșit din perioada contractuală în această lună, însă n-am schimbat și, evident, n-am reziliat contractul. Sunt la Orange din 2001, fie pe Pre Pay, fie pe abonament. Am revenit la abonament în 2015, apoi am tot prelungit contractul, ultima dată în iulie 2022, pe o perioadă de 6 luni, care a expirat de curând. Mi se pare o umilire, o înjosire să fiu silit să primesc lămuriri în My Orange,  pe chat cu robotul Djingo. Ce respect are firma față de clienții ei când folosește asemenea intermediari în relațiile cu noi, clienții ei ??? Nu este normal să pot suna la serviciul clienți și să pot vorbi cu un operator, cu un OM ???

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Cel mai probabil bonusul de net a avut o durata de viata de 6 luni (sau, cum se mai numeste in contract: pe intreaga durata minima contractuala). Si nu, nu te instiinteaza nimeni ca iti expira perioada minima contractuala.

Totusi, te incadrezi la Orange Family?

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

La telefon (300/0374 300 300), poti folosi 1-1-1-0 pentru a intra in legatura cu un operator (indiferent ce zice robotul). Cel mai probabil iti va face autentificare Djia cu CNP-ul, dupa care ar trebui sa poti vorbi cu un consultant uman.

De pe chat-ul Djingo (iti recomand sa accesezi link-ul de pe PC/desktop), trebuie sa scrii "transfer operator".

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Romil61: Bun veni în Comunitate. Ai primit dublulul ”pachetului” de date mobile pentru 6 luni pentru că așa era cuprins și prevăzut în oferta contractată și semnată de tine. Din moment ce era prevăzut în contract că bonusarea este valabilă 6 luni nu văd ce altă formă de ”avertizare” să mai fi primit.

Cât privește partea de chat, trendul de digitalizare este o dorință a majorității clienților și utilizatorilor, nu este impusă de Orange. Aceasta nu înseamnă că a dispărut contactul uman, putând oricând discuta cu ”un OM” într-un OrangeShop, sau printr-un apel la 300, alegând opțiunea de transfer la un consultant. Să ai o zi bună.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie să știi că poți primi pe perioada contractuală anumite beneficii în plus, pe care le pierzi după terminarea celor 24 de luni.

Cea mai bună variantă este să renegociezi un abonament cu mai multe resurse incluse, pentru că majoritatea fac așa la terminarea celor 24 de luni, altfel riști să rămâi cu resursele standard, adică probabil așa cum le ai.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Cel mai probabil bonusul de net a avut o durata de viata de 6 luni (sau, cum se mai numeste in contract: pe intreaga durata minima contractuala). Si nu, nu te instiinteaza nimeni ca iti expira perioada minima contractuala.

Totusi, te incadrezi la Orange Family?

Romil_61
Junior entuziast

Mai întâi, doresc să mulțumesc tuturor celor care v-ați ostenit să-mi răspundeți și să veniți cu diferite soluții și propuneri de rezolvare a problemei pe care am adus-o în discuție. De asemenea îmi cer iertare că n-am mai venit cu vreun mesaj de răspuns. Ei, iată dragii mei că astăzi, după remedierea pe cale amiabilă a problemei, în urma discuției cu un OPERATOR Orange (subliniez OPERATOR, nu robot) vă anunț și pe voi, pe această cale că problema a fost rezolvată ASTĂZI !!!

Mi s-au restituit cei 20 GB bonus lunar și am din nou 40 GB bonus lunar. Mai mult decât atât, datorită vechimii de 8 ani a abonamentului în rețeaua Orange, aveam dreptul la un bonus de vechime de 4 GB lunar, iar eu primeam de câțiva ani doar 2,5 GB lunar. Mi-a fost adus la zi și acest bonus, încât am acum 4 GB bonus lunar de vechime.

Însă, trebuie să menționez că pentru rezolvarea problemei am fost nevoit să pierd două bucăți de zi pentru a face niște notificări detaliate ÎN SCRIS, ceea ce nu este normal. La prima notificare, făcută pe 13.03.2023 (după ce în prealabil am încercat de nenumărate ori să prind un operator la nr. 300, fără succes însă), am primit tot în scris, un răspuns incomplet. Am fost nevoit să trimit o nouă notificare, în 24.03.2023 (exact la o lună după mesajul de aici, din comunitate), în urma căreia, am fost sunat astăzi de un OPERATOR și astfel s-a remediat problema.