la 25-03-2023 07:20 PM
la 25-03-2023 07:57 PM
Salut! @Bosscatalin , poți să ne dai mai multe detalii legate de poziția ta? Ești indoor, sau in afara? În oraș, sau la țară?
la 25-03-2023 08:42 PM
Si afara si in casa am acceasi viteza
la 25-03-2023 08:57 PM
In ce localitate și judet locuiești? De când e problema asta cu lipsa semnalului?
26-03-2023 06:59 AM - editat 27-03-2023 07:09 AM
Salutare!
Te sfătuiesc să suni la 300 și să ceri o resetare de cont. Poate așa se schimbă situația. Altfel, așa cum ți s-a spus, vitezele depind de aglomerarea rețelei în zona ta, de dispozitivele folosite, poziția față de antene, etc.
Baftă multă!
25-03-2023 09:01 PM - editat 25-03-2023 09:04 PM
Sunt multi factori de care depinde viteza la net. Spre exemplu (lista nu e completa, e doar bazata pe experienta mea):
- telefonul folosit. Vad ca folosesti un S23 Ultra 5G, deci nu ar trebui sa fie problema in cazul de fata, desi exista editii destinate unor alte piete (spre exemplu telefon destinat pentru piata din SUA) care sunt optimizate pentru retelele de acolo si nu suporta toate benzile folosite in Europa - o sa iti mearga, insa la o calitate scazuta
- cartela folosita pentru date in cazul telefoanelor Dual-SIM. Mi s-a intamplat sa am datele setate pe o alta cartela decat cea pe care voiam sa o testez. Vad ca ai doua cartele in telefon; verifica sa folosesti pentru date cartela corecta
- tipul de abonament/PrePay/YOXO. Pe PrePay fara optiune de date esti la viteze 3G. Vad ca esti pe 5G, deci presupun ca esti pe abonament
- optiunea cost control - mi s-a intamplat sa fiu pe un abonament cu Cost Control activ si sa imi scada latimea de banda pana la un nivel in care nu puteam folosi deloc internetul mobil
- gradul de incarcare al telefonului - daca am multe aplicatii care merg in fundal sau daca telefonul este incins (dupa sesiuni lungi de joaca) atunci totul merge greu
- nivelul de semnal - in cazul tau nu pare a fi o problema nici pe aceasta parte
- cartela SIM folosita - am avut probleme cu cele mai vechi; daca a ta suporta 5G, probabil nu are legatura cu cartela SIM
Pe langa acesti factori pe care, sub o forma sau alta, ii mai poti controla, mai sunt si factori legati de gradul de incarcare al retelei (cati clienti si cat trafic exista in acel moment pe celula la care te conectezi) si tehnologia folosita de celula GSM la care esti conectat (sunt colegi pe aici care stiu sa explice mult mai bine, dar nu toate celulele radio folosesc toate benzile disponibile, iar viteza depinde direct de banda folosita - unele ofera viteza mare pe distanta scurta, altele ofera viteza scazuta la distanta mare fata de celula).
In special in timpul pandemiei am avut o problema acasa, in Timisoara: latimea de banda pe care o aveam era in jur de 1Mbit/s. Nici sa fac un apel audio nu puteam. Dupa mai bine de doi ani au pus antena 5G si acum merge decent, dar... a durat doi ani si nu am putut face nimic. Poti vedea daca este aceasta situatia mergand intr-o alta localitate si incercand si de acolo.
Tin minte ca, in urma cu vreo 2 ani, am avut o problema similara la Vodafone, insa acolo totul mergea prost, nu doar netul. Dupa aproape o luna cu asistenta clienti, mi-au reinitializat cumva cartela/contul, am dat un restart la telefon si nu am mai avut probleme. La Orange nu am patit asa ceva, dar niciodata nu e prea tarziu 🙂
la 26-03-2023 01:06 PM
Dacă e vorba de un S23 Ultra, știm că sunt ceva probleme de compatibilitate cu rețeaua OROC, deși văd că ar avea 5G.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor