la 12-12-2022 10:20 AM - editat ultima oară la 12-12-2022 03:35 PM de DanielaH
Buna ziua ,cum pot activa 5g pe un Samsung a52s ?Am facut trecerea de la prepay orange la un abonament 5g si semnalul e blocat in 4g cu toate ca în același loc abonamente si terminale asemănătoare au semnal 5g .În urma unui apel la serviciul de relații cu clienții mi s-a transmis cum ca în București ( orașul unde locuiesc ) conexiunea la 5g nu este garantată . Setările telefonului sunt făcute corespunzator .
la 12-12-2022 03:10 PM
Solutia a venit pe chatul djingo , mi-a răspuns cineva acolo si mi-a activat din sistem 5g-ul ,am dat restart la telefon si acum e totul ok ,cred ca se putea face asta si prin conversatia cu domnișoara de la 300 ,dar nu a fost sa fie 🙂 Prima poza a fost o greșeală ,semanau capturile de ecran ,nu am mai putut să o sterg
la 12-12-2022 10:55 AM
Salut Mihai,
Bine ai venit in Comunitate!
Pe langa abonament 5G, semnal/acoperire, si telefon compatbil, serviciul trebuie sa fie activat pe cont. Deci, recomandarea mea ar fi sa suni la 300 sau sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo si sa ceri lucrul asta.
la 12-12-2022 11:10 AM
Am făcut asta după ce am citit în cateva posturi asemănătoare, iar răspunsul operatorului a fost că nu se garantează de catre cei de la Orange semnalul 5g .Ce ar fi trebui să îi cer exact ? Poate nu stiu eu cum să pun problema că operatorul să înțeleagă.
12-12-2022 11:19 AM - editat 12-12-2022 11:34 AM
Da, n-are legatura una cu alta. Nu garanteaza nimeni semnal niciunde. :)) Nu asta e problema. Dar 5G-ul trebuie sa fie activat pe cont.
Deci, trebuie cerut sa activeze 5G pe cont. Din cate am inteles, e o bifa undeva.
Daca este deja activat (posibil sa fie), mai sunt cateva chestii pe care le poti incerca:
1. O resetare a serviciilor de pe cont (tot de la 300)
2. SIM-ul intr-un alt telefon compatibil, in aceeasi zona.
Asta ar trebui sa ne spuna daca SIM-ul e provizionat pentru 5G. Daca nu, n-o sa-ti mearga nici in acel telefon. Si solutia este exact ce ziceam mai sus.
3. Un "reset network settings" din telefon.
Depinde de telefon. Si nu am modelul asta, astfel incat o sa incerc sa improvizez. 🙂 Dar ca idee, optiunea ar trebui sa fie in Settings (Setari) > System (Sistem) > Reset options (Optiuni de resetare) > Reset Wi-Fi, mobile & Bluetooth (Resetare Wi-Fi, conexiune mobila si Bluetooth).
De mentionat ca asta o sa stearga si device-urile conectate anterior prin Bluetooth, si parolele de WiFi.
4. O schimbare de SIM.
Cand ai trecut pe abonament, ai schimbat si SIM-ul? Daca nu, e posibil ca asta sa ajute. Dar incepi intai cu ceea ce e cel mai la indemana. Adica luat legatura cu un consultant. 🙂 Atata timp cat alti clienti au 5G, in aceeasi zona, si avand in vedere ca device-ul este compatibil 5G (la Orange), nu ar trebui sa fie o problema de acoperire.
la 12-12-2022 11:26 AM
Mulțumesc,am să înterc si revin cu feedback
la 12-12-2022 01:21 PM - editat ultima oară la 12-12-2022 03:36 PM de DanielaH
acelasi telefon ,abonamente diferite ambele Orange 5g
la 12-12-2022 01:23 PM
la 12-12-2022 01:25 PM
Diferenta intre cartele e ca la una apara la tip retea de date mobile 4g la cealaltă apare nr nsa
12-12-2022 01:45 PM - editat 12-12-2022 01:54 PM
Cel mai probabil e in functie de ce ai activat pe SIM.
Nu stiu daca functioneaza treaba asta la telefonul tau, dar incearca *#*#4636#*#* (Phone Info). Scoate datele personale din screenshot (daca sunt) si pune un screenshot te rog. Ne intereseaza partea de mai jos cu acele switch-uri.
De asemenea, mai sus ai adagat si un screenshot de la o comanda. Banuiesc ca nu are legatura cu problema de pe topciul asta, nu? 🙂
la 12-12-2022 01:24 PM
Atunci e clar. Problema e pe cont (sau SIM-ul) dupa cum ziceam.
la 12-12-2022 03:10 PM
Solutia a venit pe chatul djingo , mi-a răspuns cineva acolo si mi-a activat din sistem 5g-ul ,am dat restart la telefon si acum e totul ok ,cred ca se putea face asta si prin conversatia cu domnișoara de la 300 ,dar nu a fost sa fie 🙂 Prima poza a fost o greșeală ,semanau capturile de ecran ,nu am mai putut să o sterg
la 12-12-2022 03:14 PM
Super!! Ma bucur ca s-a rezolvat!
la 12-12-2022 11:38 AM
Motivul pentru care inca nu se garanteaza 5G este faptul ca frecventele pentru retea (5G) abia au fost licitate recent. In mod normal, ar trebui sa mai dureze putine luni sa poata rearanja frecventele folosite pentru probele de 5G cu frecventele licitate (daca va fi necesara o rearanjare).
la 12-12-2022 01:07 PM
Și eu sunt in București, am abonament și telefon 5G, dar tot nu am semnal 5G, pt că e doar in anumite zone, așa că am și dezactivat, din telefon, 5G. Daca am 4G, e suficient.
la 12-12-2022 01:13 PM
As presupune (rezonabil) ca de Paste ar trebui sa se mai stabilizeze 5G-ul. Pana recent nu avea nimeni "motive" de implementare oficiala.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor