la 18-03-2025 06:26 PM - editat ultima oară la 19-03-2025 08:33 AM de DanielaH
Salut, astăzi am fost sunat pentru a rezilia serviciul internet 4 g cu router, mi s-a spus ca va veni curierul și îl va ridica dar trebui sa plătesc o taxa de reziliere de 400 lei deși sunt în perioada de 14 zile de când am făcut contractul. Cartela routerului a fost defecta din fabrica, nu l-am folosit deloc, întrebarea mea este normal sa ceara taxa reziliere dacă sunt în acea perioada de proba și dacă se poate plăti online taxa sau doar în magazin?
18-03-2025 06:41 PM - editat 18-03-2025 06:46 PM
Salutare!
Ai depus cerere din secțiunea Contact , unde scrie Trimite-ne un mesaj?
Te întreb, pentru că trebuie să ai înregistrată o astfel de cerere de renunțare, cu număr de înregistrare, care este primit în mod automat pe email.
Dacă ești în cele 14 zile și ai cerut telefonic sau ai contactat prin internet ( online) acel serviciu, nu ar trebui să fie probleme. Repet, dacă nu ai făcut cerere și ești în termen, fă acea cerere din secțiunea Contact, cum ți-am spus deja.
De curiozitate, ce probleme întâmpini cu acel serviciu? Mă gândesc la faptul că poate te putem ajuta. Eu am avut peste 14 ani un astfel de serviciu și încă îl mai folosesc ocazional .
Nu ai reușit atunci să îl activezi sau ce s-a întâmplat? Ai semnal 4g în zona ta? Ce model de router este?
la 18-03-2025 06:46 PM
Da am depus cererea în contacte și am primit pe email automat cererea după am fost sunat și mi sa zis ca trebui sa plătesc o suma de aproape 400 lei sau sa m ai așteptăm pana luna viitoare și poată nu m ai plătim și un curier va veni zilele acestea sa ia routerul , ca problema a fost cartela din router e defecta din fabrica am făcut tot ce trebui sa meargă dar nu functioneaza i am dezactivat pinul din telefon din setări am sunat sa activeze la eu par ca e activ la mine nu functioneaza
18-03-2025 06:50 PM - editat 18-03-2025 06:53 PM
Și nu te-au ajutat cu schimbarea cartelelei SIM? Ai încercat parcă atunci cu un SIM normal in router, din câte îmi amintesc și a funcționat. Sau nu mai știu. Dacă nu ai făcut-o, fă-o acum.
la 18-03-2025 07:04 PM
Plus că mai este o chestie cu internetul fix 4g. Trebuie activat doar pe o singură antenă, iar dacă îl folosești in altă parte ( pe altă antenă), se blochează. Găsești detalii in acest topic.
la 18-03-2025 07:10 PM
Routerul functioneaza și acum cu o alta cartela decât cea de la ei dar la ei apare ca este activ mi a dat și resetare de la ei dar degeaba cu cea de la ei nu functioneaza
la 18-03-2025 07:19 PM
Atunci insistă cu schimbarea sim-ului și cred că problema se rezolvă. Spune-le că funcționează cu alt sim!
la 18-03-2025 07:01 PM
Da am încercat cu o alta cartela și fumctioneaza ,cu a lor nu merge ei i mi zic ca la ei functioneaza și atât
la 18-03-2025 07:54 PM
Salut am făcut cerere reziliere pentru internet și deși sunt în perioada de 14 zile de proba ma pun sa plătesc 400 lei taxa , o pot plăti și la magazin partener orange ?
la 18-03-2025 08:59 PM
Salutare!
Poți detalia mai mult? Nu exista perioada de proba, și doar perioada în care poți rezilia fără penalizări, dar cu plata beneficiilor primite.
la 18-03-2025 09:06 PM
Sunt în ace perioada de 14 zile în care pot rezilia fără plata unei taxe dar ei au zis ca mi au băgat un bonus ca a fost ziua mea în aceasta luna deși eu nu am beneficiat de acei mgb pentru ca nu functioneaza și ma pun sa plătesc 400 lei sau sa aștept pana pe data de 12 luna viitoare și poate nu m ai plătesc sau m ai puțin ,deși cred ca voi plăti m ai mult
la 19-03-2025 07:38 AM
Va trebui sa afli ce anume ai beneficiat ca bonusuri si reduceri. In general, stiu ca nu se plateste o taxa de reziliere, dar se pot cere taxa de activare si altele similare (cum e la taxi: ai X lei pe km, dar la pornire nu pleaca de la 0, ci la Y lei la care se adauga km parcursi).
la 18-03-2025 09:47 PM
Salut @Marianvladut2,
Ne poti spune in ce magazin ai fost?
Ai contractat abonament de tip internet fix prin fibra sau prin cartela sim 4G/5G?
la 18-03-2025 09:49 PM
Am făcut online contractul și serviciul internet 4g cu cartela și router
la 21-03-2025 09:56 AM
Am fost astăzi în magazin orange shop pentru a plăti taxa de 400 lei de reziliere , sper sa rezolve acum
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor