la 23-05-2025 02:33 PM - editat ultima oară la 23-05-2025 03:06 PM de DanielaH
Salutare !
In martie 2023 am facut contract la Orange pentru internet 4G si tv satelit pe numele sotiei...dupa circa un an am reziliat fara probleme partea de televiziune deoarece mergea foarte prost (de internet nu mai zic dar nu prea aveam atunci alta optiune).
Zilele trecute a ajuns fibra optica in zona si am facut un contract nou televiziune si internet dar pe numele meu deoarece doar eu eram acasa .
La telefon, in momentul alegerii optiunii pentru fibra opica agentul Orange mi-a transmis ca putem inchide abonamentul ramas (cel cu internetul ) prin apelare la 300 .
Surpriza a venit in momentul in care am sunat la 300 si ni sa transmis ca trebuie sa platim inca 13 luni ramase deoarece abonamentul vechi sa prelungit pana in iulie 2026 ...a mai patit cineva acest lucru ? cum ar trebui procedat ?
Nu vad motivul pentru care as plati doua abonamente, se vede ca la aceiasi adresa sunt instalate si servicii fixe si mobile.
Stima ,
la 23-05-2025 03:16 PM
Salutare!
Sunt doua abonamente cu titulari diferiti. Aveti varianta trecerii abonamentul sotiei din tehnologie GSM in fibra. Sunati la 300 si vedeti care sunt pasii.
PS: singura varianta de plata a inca 13 luni este pentru contractele PJ. Verifica sa vezi ce aveti in contract.
PS 2: prelungirea se face automat, dar nu implica taxe de reziliere daca prelungirea este tacita (adica nu ati cerut ceva pentru o noua perioada minima contractuala).
23-05-2025 04:03 PM - editat 23-05-2025 04:11 PM
Salutare!
Normal, dacă s-a venit cu fibră în zonă, trecerea la această tehnologie se va face fără niciun cost, din partea lor, fără rugăminți suplimentare. Eu așa am făcut în casa mea de la țară în 2021. Totuși este neplăcut că le-ați făcut pe 2 nume diferite și sunt prelungite cele vechi fără știința deținătorului.
Cred că cel mai bine este să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi scrii acolo ,,transfer operator" , de unde te va prelua un operator uman.
De asemenea, poți să le scrii din Chat Djingo sau din pagina oficială de Facebook , de unde le trimiți un mesaj privat.
Dar partea proastă este că e pe numele soției, cum spuneam.
O variantă fezabilă ar fi să poți rezilia pe cel nou, dacă este în termen 14 zile și e făcut online/ telefonic ( fără costuri ) și îl faci tot pe numele soției și ceri să ți se închidă serviciile vechi ( cum spuneam).
E mai complicat, dar nu imposibil!
Sper să reușești!
Baftă!
la 23-05-2025 06:31 PM
Salut,
Cel mai probabil abonamentul net 4G sa prelungit atunci când sa decis rezilierea contractului TV (mai ales daca a fost un pachet).
Verifica exact când sa prelungit contractul, posibil sa găsești documentele ai in contul my Orange secțiunea documente.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/documente
Având în vedere că noul contract sa făcut la distanta ar trebui să beneficiați de cele 14 zile in care puteți renunța la contract.
Însă cel mai bine faceți o sesizare in acest sens către serviciul clienți pentru a găsi cea mai bună soluție în acest caz.
https://www.orange.ro/contact/
In mod normal trebuia făcut pe numele soției.
la 26-05-2025 11:26 AM
Multumesc tuturor pentru sfaturi ..a luat sotia legatura cu un operator la 300 dar nu se poate inchide vechiul abonament fara plata lunilor restante..
Astazi voi lua eu legatura pentru rezilierea contractului de pe numele meu si sa fac alta cerere pe numele sotiei.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor