Serviciul Internet Fix Bucuresti nefunctional.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 02:08 AM
Mai are cineva probleme cu serviciul de internet fix de la orange? Ma aflu in Sectorul 2 Bucuresti, si de cateva ore nu functioneaza serviciul. Incerc sa dau de un operator sa aflu detalii, insa nu sunt de gasit pe nici o cale. Tot dau de roboti si alte "meniuri interactive" care ma invart prin toate optiunile, insa nu ajung nicaieri. Nu vad nici o comunicare oficiala. Aceeasi intrebare am pus-o mai devreme pe Comunitatea Orange, si postarea mea a ajuns in rubrica "Voce". Curios cum merg lucrurile cu compania asta de cand a preluat serviciile Telecom Romania. Din ce in ce mai prost. Multumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
08-04-2025 04:24 AM - editat 08-04-2025 04:30 AM
În afara orelor de program îi poți contacta astfel:
Prin apel taxabil la 401 - Serviciul Suport Clienţi
- Acces direct la operator pentru clienții abonaţi, persoane fizice/juridice, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite
Îi poți contacta gratuit in timpul orelor de program prin metodele din linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
"300 - Serviciul Clienţi - este disponibil pentru toți clienții Orange Romania și Orange (Orange Romania Communications)
Pentru abonații persoane fizice:
- Accesul la un operator este gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange
- Program operatori: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00
Program operatori pentru avarii tehnice servicii fixe: 07:00 – 24:00 în fiecare zi a săptămânii "
Același program fiind disponibil și pentru chat (pentru a putea intra în legătură cu un operator uman).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 05:35 AM
Salutare!
Depune sesizare din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Dacă este ceva mai general, ar trebui să știe de problemă și s-o rezolve, iar dacă este doar la tine, oricum tot în cursul zilei o vor rezolva.
Dacă le scrii acolo, vor vedea la un moment dat și îți vor răspunde.
Da, ar trebui făcut ceva să poată fi contactați la orice oră, măcar pentru serviciile fixe.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2025 09:17 AM
@Geronimo01, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
