la 22-04-2025 02:45 PM - editat ultima oară la 22-04-2025 04:14 PM de DanielaH
Lipsa bunului simt al personalului
A fugit cu cutia de internet fara să anunțe . Internetul mergea ok având necesitate maxima la acel moment nefiind anunțat
Suportul fiind degeaba că nu poate face nimic. Mi-a spus că dacă vreau sa anuleze abonamentul sa plătesc sute de euro .
Ne mai plângem de stat ?
Când privatul fura ziua și fuge cu cutia fara să anunțe nimic
______________________________
Rezolvat
Mulțumesc mult de înțelegere
22-04-2025 03:04 PM - editat 22-04-2025 04:49 PM
Salutare!
Ne poți spune cum s-a rezolvat situația?
22-04-2025 03:53 PM - editat 22-04-2025 03:55 PM
Dupa ce la telefon mi s-a comunicat ca nu se poate repara, si sa astept 2zile maxim, ca nu repara nimeni de sarbatori.
Pe chat , am dat de o persoana mai dornica si a anuntat un departament care se ocupa de reclamatii.
Si au venit nu stiu daca acelasi personal care nu a anuntat si a luat cutia, dar s-a montat si s-a pornit.
22-04-2025 04:04 PM - editat 22-04-2025 05:03 PM
Mulțumesc pentru informații! Sunt foarte utile.
Este bine că sa rezolvat și totul funcționează ok acum.
O zi frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor