anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Deranjament Internet fix si TV Timisoara zona de Nord

radcudana
Începător

Buna ziua,

Exista un deranjament tehnic in Timisoara in zona de Nord pentru serviciile de Internet fix si TV.

Aceasta problema persista de Joi 01.08 ora 12:00 aproximativ si nici la aceasta ora nu a fost rezolvat. Suntem o comunitate de oameni care lucreaza de acasa, unii din noi nu avem internet mobil nelimitat si suntem impactati de acest incident care pare ca nu are rezolvare.

Apeluri peste apeluri si multe sesizari insa nicio solutionare. Inteleg ca cineva a furat 800 de m de cablu si de acolo avaria. 


Ce este de facut? 

12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember

Salut,

Ce e de facut...e sa fie inlocuit cablul. In cat timp se poate face asta...depinde de Orange.

Daca ai deja o sesizare deschisa, si inteleg ca este deja, din pacate, nu poti decat sa ceri din cand in cand cate un status. Sau...daca au un timp estimativ de reparare, ar fi bine de stiut.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salutare! Fiind infrastructura pe cupru și acționar statul român, orice intervenție de acest gen are nevoie de referat, avize și aprobări de achiziție. Pe vremea Romtelecom/Telecom România Communications, astfel de intervenții se efectuau în medie, cam în 21 de zile, posibil ca procedurile să fi rămas la fel și de aici întârzierile.

Acum cine lucrează de acasă, este recomandat să aibă un serviciu de back-up pentru situațiile de acest gen, neprevăzute/forță majoră, în care infrastructura a fost avariată prin furt de componente.

Anonim
Neaplicabil

Mai există și posibilitatea să nu fie pe stoc.🙂

Shadow1
Explorator

La Orange avariile la serviciile fixe se rezolva cu viteza melcului. 

Pana la rezolvare recomand un prepay Orange cu opțiunea de 6 euro care îți oferă net nelimitat 

Anonim
Neaplicabil

Asta daca clientul are 5G in zona de domiciliu pentru o conexiune decenta.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

In afara sesizării nu sunt foarte multe lucruri de făcut.

Nu pot sa cred că de aproape o săptămână nu se face nimic în acest caz.

Indiferent de cauza defecțiunea trebuia remediată (chiar și contracost daca era din vina clientului).

Ce va pot spune este că nu este normal și trebuie să îi contactati pentru obținerea unui update asupra situației.

O situație tare neplăcută.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cereți un termen de rezolvare și urgentare,  dacă nu ați făcut-o deja! Și bineînțeles, reduceri, atât timp cât nu funcționează serviciile! 

 

Salut, 

Ne cerem scuze pentru aceste neplaceri! Intr-adevar, in zona ta intampinam dificultati, iar colegii din departamentul Tehnic depun toate eforturile pentru remedierea situatiei intr-un timp cat mai scurt. 

Anonim
Neaplicabil

Ar fi de mare ajutor pentru un client daca ar primi răspunsuri concrete (nu generale).

Sunt sigur că clientul ar înțelege și ar aprecia echipa tehnica daca ar primi niste detalii cu privire la eforturile depuse.

DanielaH
Moderator

@radcudana, colegii ne-au spus că incidentul a fost rezolvat. Este totul în regulă și la tine? Funcționează serviciile?

Buna Daniela,

Da, incidentul s-a rezolvat ieri. Nu stiu daca cumva si-au dat interesul si a ajutat semnalarea problemei pe acest grup.

Oricum, multumita ca in sfarsit s-a rezolvat.

Multumesc,

 

Ne bucurăm și noi că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.

Te mai așteptăm în Comunitate.