la 07-08-2024 10:06 AM - editat ultima oară la 08-08-2024 11:56 AM de DanielaH
Buna ziua,
Exista un deranjament tehnic in Timisoara in zona de Nord pentru serviciile de Internet fix si TV.
Aceasta problema persista de Joi 01.08 ora 12:00 aproximativ si nici la aceasta ora nu a fost rezolvat. Suntem o comunitate de oameni care lucreaza de acasa, unii din noi nu avem internet mobil nelimitat si suntem impactati de acest incident care pare ca nu are rezolvare.
Apeluri peste apeluri si multe sesizari insa nicio solutionare. Inteleg ca cineva a furat 800 de m de cablu si de acolo avaria.
Ce este de facut?
la 07-08-2024 10:11 AM
Salut,
Ce e de facut...e sa fie inlocuit cablul. In cat timp se poate face asta...depinde de Orange.
Daca ai deja o sesizare deschisa, si inteleg ca este deja, din pacate, nu poti decat sa ceri din cand in cand cate un status. Sau...daca au un timp estimativ de reparare, ar fi bine de stiut.
07-08-2024 10:27 AM - editat 07-08-2024 10:29 AM
Salutare! Fiind infrastructura pe cupru și acționar statul român, orice intervenție de acest gen are nevoie de referat, avize și aprobări de achiziție. Pe vremea Romtelecom/Telecom România Communications, astfel de intervenții se efectuau în medie, cam în 21 de zile, posibil ca procedurile să fi rămas la fel și de aici întârzierile.
Acum cine lucrează de acasă, este recomandat să aibă un serviciu de back-up pentru situațiile de acest gen, neprevăzute/forță majoră, în care infrastructura a fost avariată prin furt de componente.
la 07-08-2024 10:42 AM
Mai există și posibilitatea să nu fie pe stoc.🙂
la 07-08-2024 10:30 AM
La Orange avariile la serviciile fixe se rezolva cu viteza melcului.
Pana la rezolvare recomand un prepay Orange cu opțiunea de 6 euro care îți oferă net nelimitat
la 07-08-2024 10:39 AM
Asta daca clientul are 5G in zona de domiciliu pentru o conexiune decenta.
la 07-08-2024 10:31 AM
Buna,
In afara sesizării nu sunt foarte multe lucruri de făcut.
Nu pot sa cred că de aproape o săptămână nu se face nimic în acest caz.
Indiferent de cauza defecțiunea trebuia remediată (chiar și contracost daca era din vina clientului).
Ce va pot spune este că nu este normal și trebuie să îi contactati pentru obținerea unui update asupra situației.
O situație tare neplăcută.
07-08-2024 11:22 AM - editat 07-08-2024 11:23 AM
Salutare!
Cereți un termen de rezolvare și urgentare, dacă nu ați făcut-o deja! Și bineînțeles, reduceri, atât timp cât nu funcționează serviciile!
la 07-08-2024 12:02 PM
Salut,
Ne cerem scuze pentru aceste neplaceri! Intr-adevar, in zona ta intampinam dificultati, iar colegii din departamentul Tehnic depun toate eforturile pentru remedierea situatiei intr-un timp cat mai scurt.
la 07-08-2024 12:22 PM
Ar fi de mare ajutor pentru un client daca ar primi răspunsuri concrete (nu generale).
Sunt sigur că clientul ar înțelege și ar aprecia echipa tehnica daca ar primi niste detalii cu privire la eforturile depuse.
la 08-08-2024 11:12 AM
@radcudana, colegii ne-au spus că incidentul a fost rezolvat. Este totul în regulă și la tine? Funcționează serviciile?
la 08-08-2024 11:49 AM
Buna Daniela,
Da, incidentul s-a rezolvat ieri. Nu stiu daca cumva si-au dat interesul si a ajutat semnalarea problemei pe acest grup.
Oricum, multumita ca in sfarsit s-a rezolvat.
Multumesc,
la 08-08-2024 11:54 AM
Ne bucurăm și noi că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor