anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

cum îmi pot primi factura pe email?

Alen94
Începător

Bună ziua! Sunt nou pe aici și voiam să vă întreb cum îmi pot primi factura pe email?am selectat ramura de setări factura, apoi email factură, adaug email-ul totul bine și frumos intru pe email să îl confir și după mă duce direct pe aplicație la facturi iar după nimic . Ce este de făcut?

16 Răspunsuri 16

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Cel mai simplu mod de setare primire factura pe email este daca ai instalată aplicația My Orange.

În aplicația My Orange selectezi facturi

1000008937.jpg

 dupa care apeși setări factura

1000008939.jpg

 dupa care bifezi opțiunile dorite

1000008941.jpg

Vei primi un mail de confirmare a adresei

1000008955.jpg

Dupa primirea mailul de confirmare și confirmarea adresei poți da un refresh pagini pentru a se actualiza.

 Sper că informațiile te vor ajuta.

GOLDzila
Explorator entuziast

SALUT  !

Și  eu  am  EXACT  aceeași  problemă  . 

Când   confirm  adresa  de email  ,  mă  redirecționează   către  contul  meu.

Accesez contul  meu și văd  cu  uimire că adresa de email nu este  activă.

Cred  că este un bug  ceva  , altfel  nu știu ce să mai  cred .

Anonim
Neaplicabil

Cum ai incercat să setezi notificarea prin email (prin browser sau din aplicație)?

GOLDzila
Explorator entuziast

Din  aplicație  !

Anonim
Neaplicabil

Poți încerca și din browser telefon cont my orange.

Când confirmi mail ce se deschide?

GOLDzila
Explorator entuziast

Mesajul  " intră în cont " .

Anonim
Neaplicabil

Și te-ai logat?

GOLDzila
Explorator entuziast

Da și nici o rezolvare.

În cont nu este activă factura pe mail în continuare aceeași problemă .

Anonim
Neaplicabil

Confirmarea mailului te redirecționează către browser?

GOLDzila
Explorator entuziast

Da !

Anonim
Neaplicabil

Nu știu ce să zic poate e un bug.

La mine merge atât din aplicație cat și din cont my Orange .

Daca nu reușești poți încerca să contactezi serviciul clienți și îți vor face aceștia setările necesare.

Anonim
Neaplicabil

Alternativ daca dorești activare factura electronică poți intra pe chat și tastezi factura electronică de acolo răspunzi la întrebările lui Djingo (îți va spune să selectezi Nr de telefon,o adresa de email).

După ce Djingo va seta noua adresă mail pentru factura in cont nu se va actualiza instant poate dura și câteva ore.

Daca vrei schimbarea instant intri în legătură cu un operator uman sau reușești activarea din contul my Orange.

FLo1
#StarMember

@Alen94: Bun venit în Comunitate. Te rugăm să detaliezi ce înseamnă ”nimic”, adică după confirmarea adresei de email prin accesarea link-ului primit, adresa de email nu apare în contul tău MyOrange în secțiunea ”setări factură / notificare email”? Dacă apare, atunci este ok, nefiind nevoie de alte configurări.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver