la 24-07-2024 07:33 PM - editat ultima oară la 25-07-2024 08:27 AM de DanielaH
Bună ziua! Sunt nou pe aici și voiam să vă întreb cum îmi pot primi factura pe email?am selectat ramura de setări factura, apoi email factură, adaug email-ul totul bine și frumos intru pe email să îl confir și după mă duce direct pe aplicație la facturi iar după nimic . Ce este de făcut?
25-07-2024 08:44 AM - editat 25-07-2024 01:52 PM
Buna,
Cel mai simplu mod de setare primire factura pe email este daca ai instalată aplicația My Orange.
În aplicația My Orange selectezi facturi
dupa care apeși setări factura
dupa care bifezi opțiunile dorite
Vei primi un mail de confirmare a adresei
Dupa primirea mailul de confirmare și confirmarea adresei poți da un refresh pagini pentru a se actualiza.
Sper că informațiile te vor ajuta.
la 25-07-2024 08:35 PM
SALUT !
Și eu am EXACT aceeași problemă .
Când confirm adresa de email , mă redirecționează către contul meu.
Accesez contul meu și văd cu uimire că adresa de email nu este activă.
Cred că este un bug ceva , altfel nu știu ce să mai cred .
la 25-07-2024 08:44 PM
Cum ai incercat să setezi notificarea prin email (prin browser sau din aplicație)?
la 25-07-2024 08:53 PM
Din aplicație !
25-07-2024 08:56 PM - editat 25-07-2024 08:56 PM
Poți încerca și din browser telefon cont my orange.
Când confirmi mail ce se deschide?
la 25-07-2024 09:09 PM
Mesajul " intră în cont " .
la 25-07-2024 09:10 PM
Și te-ai logat?
la 25-07-2024 09:12 PM
Da și nici o rezolvare.
În cont nu este activă factura pe mail în continuare aceeași problemă .
la 25-07-2024 09:16 PM
Confirmarea mailului te redirecționează către browser?
la 25-07-2024 09:20 PM
Da !
25-07-2024 10:22 PM - editat 25-07-2024 10:23 PM
Nu știu ce să zic poate e un bug.
La mine merge atât din aplicație cat și din cont my Orange .
Daca nu reușești poți încerca să contactezi serviciul clienți și îți vor face aceștia setările necesare.
26-07-2024 08:43 AM - editat 26-07-2024 08:44 AM
Alternativ daca dorești activare factura electronică poți intra pe chat și tastezi factura electronică de acolo răspunzi la întrebările lui Djingo (îți va spune să selectezi Nr de telefon,o adresa de email).
După ce Djingo va seta noua adresă mail pentru factura in cont nu se va actualiza instant poate dura și câteva ore.
Daca vrei schimbarea instant intri în legătură cu un operator uman sau reușești activarea din contul my Orange.
la 25-07-2024 09:04 AM
@Alen94: Bun venit în Comunitate. Te rugăm să detaliezi ce înseamnă ”nimic”, adică după confirmarea adresei de email prin accesarea link-ului primit, adresa de email nu apare în contul tău MyOrange în secțiunea ”setări factură / notificare email”? Dacă apare, atunci este ok, nefiind nevoie de alte configurări.
25-07-2024 02:27 PM - editat 25-07-2024 02:30 PM
Salutare!
Poate te ajută mai mult informațiile de aici:
https://www.orange.ro/help/modificare-tip-de-factur-n-format-electronic-pe-email-sau-pe-hrtie-9
Sau poate îți este mai util acest topic:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/vreau-sa-primesc-o-factura-pe-mail/m-p/31156
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor