Factura
Vezi cum poți să îți plătești facturile simplu și rapid
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum poti face o amanare de plata din canalele automate Orange

Salutare! Știm că uneori avem nevoie de mai mult timp pentru plata facturii, de aceea, colegii noștri s-au gândit să ușureze solicitările de amânare a plății din canalele noastre automate: aplicația My Orange, Voicebot Djia (300), *100#, Chatbot Djin...

AndreeaAC_0-1761638391033.jpeg
AndreeaAC de către Community Manager
  • 534 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Etichete noi pe factură pentru costurile din servicii cu suprataxă și premium

Salut tuturor! Ne bucurăm să vă anunțăm că, începând cu data  9 aprilie 2025, etichetele costurilor din servicii cu suprataxă și servicii premium au primit un upgrade, astfel încât informațiile afișate pe factură, Cronos și My Orange să fie mult mai ...

DanielaH_0-1744189700017.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 2085 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Costuri suplimentare din servicii cu suprataxă - cum funcționează și cum putem să le evităm

Cum funcționează costurile suplimentare pentru abonații de telefonie mobilă Costurile suplimentare reprezintă sumele plătite în plus față de abonamentul lunar de telefonie mobilă. Acestea sunt generate de utilizatorii care accesează servicii terțe, c...

istockphoto-997934518-612x612.jpg istockphoto-1401461127-612x612.jpg istockphoto-532187350-612x612.jpg istockphoto-1212479998-612x612.jpg
Gabubu de către Angajat Orange
  • 8003 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 52 aprecieri

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justifica...

MihaelaA de către Ex Community Manager
  • 42588 Vizualizări
  • 37 răspunsuri
  • 16 aprecieri

Plata facturii dn afara României

Bună ziua ,sunt un abonat al dvs  și locuiesc în afara României,incerc de 3 zile să plătesc factura și cu noua aplicație nu reușesc, a-și dori să mi se explice cum trebuie procedat,cu noua aplicație nu reușesc. Mulțumesc.

Sorina2 de către Începător
  • 1519 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

De ce nu mai pot vedea istoricul facturilor?

De ce nu se mai pot vedea istoricul facturilor ? Exista o rubrica in My orange unde se vedeau toate facturile din urma , acum rubrica respectiva nu mai exista.

Ghecevici de către Junior
  • 6234 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Emiterea primei facturi

M-am abonat la Orange pentru TV prin satelit. După 2 zile s-a emis factura întreagă, fara nicio reducere sau scădere deoarece nu este luna întreagă! De ce s-a emis factura asa repede si întreagă?

StelianStelica de către Începător
  • 4283 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Nu pot finaliza plata în aplicație

Încerc sa plătesc făcura pentru luna actuala și luna precedenta dar nu ma lasă sa finalizez plata de pe aplicație, care un in trecut nu a existat astfel de eroare. Ma puteți ajuta cu un sfat va rog? Mulțumesc frumos 

Elena01 de către Începător
  • 1523 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Probleme cu plata facturii online

Încerc de 2 săptămâni să plătesc factura prim Aplicația My Orange și nu reușesc se mai poate plăti și altfel specific că nu sunt în România 

SIM2 de către Începător
  • 1312 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

PRET MARIT TV SI INTERNET

Buna ziua. Mai exista persoane care au primit factura luna asta cu o diferență de preț? La mine e de 10 lei fata de lunile trecute.

NADRYN de către Începător
  • 3065 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 6 aprecieri