anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum poti face o amanare de plata din canalele automate Orange

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Salutare!

Știm că uneori avem nevoie de mai mult timp pentru plata facturii, de aceea, colegii noștri s-au gândit să ușureze solicitările de amânare a plății din canalele noastre automate: aplicația My Orange, Voicebot Djia (300), *100#, Chatbot Djingo.

Haideți să vedem cum funcționează:

Din aplicația My Orange:

  1. Logați-vă în contul My Orange;
  2. Accesați secțiunea Sumar și selectați Plătește factura;
  3. Apăsați pe butonul Amână plată > se va afișa un calendar cu zilele disponibile din termenul maxim permis;
  4. Selectați data dorită și veți primi o confirmare, urmată de un SMS de informare.

AndreeaAC_0-1761638391033.jpeg

În cazul în care amânarea nu poate fi înregistrată, veți vedea mesajul: "Plata nu a fost amânată".

Atunci când aveți un sold zero, butonul Amână plată nu va fi vizibil.

 

Apelând pe Djia (Voicebot): 

  1. Apelați 300;
  2. După ce Djia răspunde, confirmați numărul despre care doriți să discutați, menționând Amânare de plată;
  3. Indicați numărul de zile pentru care doriți amânarea;
  4. Djia confirmă data până la care se cere amânarea de plată și o înregistrează în sistem;
  5. Primiți un SMS cu data cu aceste detalii.

Prin apel la *100#:

  1. Selectați ramura 1 - Cronos, factura și plăți, urmat de subramura - Amânare plată.

Discutând cu Djingo (Chatbot):

  1. Accesați aplicația My Orange;
  2. Selectați Altele, urmat de Contact și Feedback și apoi Scrie-ne;
  3. Djingo, chatbot-ul nostru, va inregistra amânarea de plată.

Pentru a beneficia de o amânare de plată, există câteva condiții pe care trebuie să le știți:

  • Amânarea de plată poate fi obținută atât pentru conturile active, cât și pentru cele recent suspendate;
  • Puteți solicita amânarea de mai multe ori într-o lună, până la termenul maxim permis;
  • După amânare, dacă plătiți prin trezorerie, bancă sau mandat poștal, este necesar să confirmați plata la *131#, *100# sau Voicebot (300);
  • Recomandăm plata la un magazin Orange, din aplicația My Orange sau automat, până la data stabilită.

Sperăm că aceste canale să vă fie de folos, deși ne-am dori ca niciodată să nu fiți în situația de a parcurge pașii de mai sus.

Zile frumoase tuturor!

1 Răspuns 1

MihaiC99
Specialist certificat

Informații utile. Mulțumim!