28-10-2025 10:04 AM - editat 29-10-2025 12:20 PM
Salutare!
Știm că uneori avem nevoie de mai mult timp pentru plata facturii, de aceea, colegii noștri s-au gândit să ușureze solicitările de amânare a plății din canalele noastre automate: aplicația My Orange, Voicebot Djia (300), *100#, Chatbot Djingo.
Haideți să vedem cum funcționează:
Din aplicația My Orange:
În cazul în care amânarea nu poate fi înregistrată, veți vedea mesajul: "Plata nu a fost amânată".
Atunci când aveți un sold zero, butonul Amână plată nu va fi vizibil.
Apelând pe Djia (Voicebot):
Prin apel la *100#:
Discutând cu Djingo (Chatbot):
Pentru a beneficia de o amânare de plată, există câteva condiții pe care trebuie să le știți:
Sperăm că aceste canale să vă fie de folos, deși ne-am dori ca niciodată să nu fiți în situația de a parcurge pașii de mai sus.
Zile frumoase tuturor!
la 28-10-2025 10:41 AM
Informații utile. Mulțumim!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor