Am platit factura la serviciul de tv si este suspendat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2023 06:26 AM - editat ultima oară la 02-02-2023 08:13 AM de DanielaH
Bună! Am plătit factura prin aplicate dar acum pe TV apare eroarea 818 ca nu este înregistrată plata și au suspendat serviciul .

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-02-2023 06:34 AM - editat 02-02-2023 06:36 AM
Salutare!
Depinde unde ai plătit, pentru că în unele cazuri, dovada plății ajunge și în 24-48 ore și chiar mai mult. Cel mai bine era să plătești online din My Orange sau la un Magazin Orange.
Dacă serviciul este de la Orange Romania, nu de la OROC, poți trimite o poză cu dovada plății ( factură, bon), la adresa de email plati@orange.ro, pentru a grăbi.
Mai multe detalii despre confirmarea plății ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-02-2023 06:59 AM - editat 02-02-2023 07:00 AM
@MafteiAndreea: Bun venit în Comunitate. Plățile electronice durează 3-4 zile până la încasare/înregistrare, urmând traseul bancar. Dacă nu ai plătit la un OrangeShop (unde plata este încasată și înregistrată pe loc) atunci trimite dovada plății (chitanța, bon) pe adresa plați@orange.ro pentru urgentarea procesului de deblocare a serviciilor aferente. Te așteptăm pe topic cu noutăți despre statusul problemei tale. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2023 10:42 AM
@MafteiAndreea, s-au reconectat serviciile? Este totul în regulă?
