anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit factura la serviciul de tv si este suspendat

MafteiAndreea
Începător

Bună! Am plătit factura prin aplicate dar acum pe TV apare eroarea 818 ca nu este înregistrată plata și au suspendat serviciul . 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Depinde unde ai plătit, pentru că în unele cazuri, dovada plății ajunge și în 24-48 ore și chiar mai mult. Cel mai bine era să plătești online din My Orange sau la un Magazin Orange.

Dacă serviciul este de la Orange Romania, nu de la OROC, poți trimite o poză cu dovada plății ( factură, bon), la adresa de email plati@orange.ro, pentru a grăbi.

Mai multe detalii despre confirmarea plății ai aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...

Baftă!

FLo1
#StarMember

@MafteiAndreea: Bun venit în Comunitate. Plățile electronice durează 3-4 zile până la încasare/înregistrare, urmând traseul bancar. Dacă nu ai plătit la un OrangeShop (unde plata este încasată și înregistrată pe loc) atunci trimite dovada plății (chitanța, bon) pe adresa plați@orange.ro  pentru urgentarea procesului de deblocare a serviciilor aferente. Te așteptăm pe topic cu noutăți despre statusul problemei tale. Numai bine.

DanielaH
Moderator

@MafteiAndreea, s-au reconectat serviciile? Este totul în regulă?