- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2024 05:46 PM
despre ce este vorba?
Plata in valoare de 9.90 euro prin Runsio a fost efectuata cu succes. Iti multumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-10-2024 08:20 AM - editat 21-12-2024 08:39 AM
Salut, Florin!
Pentru dezabonare poți contacta și firma parteneră prin e-mail la dcw.ro@silverlines.info sau apel la +40318262751.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-03-2025 06:25 PM
Am scris celor de la orange,am si sunat si am cerut expres stoparea viitoarelor platit catre acel serviciu care nici pana acum nu am inteles ce e si de asemenea am scos si cardul ca sa nu poate lua bani, operatoarea orange cu care am discutat a fost de o amabilitate extraordinara si mia dat de asemenea 10 e reducere practic mia inapoiat banii platiti pt acel serviciu!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-01-2025 04:11 PM
Buna! As dorii sa te întreb dacă ai reușit să te dezabonezi de pe Runsino și care sunt pașii ce trebuie urmați. Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-01-2025 04:24 PM
Adriana, bun venit în Comunitate!
În răspunsul marcat ca soluție găsești pașii pentru dezabonare. Trebuie să trimiți un e-mail la dcw.ro@silverlines.info sau să contactezi telefonic partenerul prin apel la +40318262751. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-01-2025 12:13 PM
Inca nu stiu daca s-a facut dezactivarea. Abia in luna februarie voi putea verifica daca se mai percepe sau nu taxa pentru Runsio, pe ianuarie oricum era platit si deci nu pot verifica.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2025 08:23 PM
Accesați linkul. https://ro.runsio.com/unsubscription
Veți primi mesaj dacă sunteți dezabonat

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-01-2025 10:30 PM
Bună seara! Și eu am pățit adineauri! M-a anunțat Orange, că mi-a luat 9, 9 euro, si nu înțeleg nimic! Ce **beep** e RUNSINO, ăsta?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-01-2025 03:39 AM
Este un fel de aplicație de jocuri, fără să vrei sau fără să joci ai aprobat să îți ia banii. Atenție este abonament, adică lunar îți vor lua acești bani automat! Vezi că cineva a postat link-ul lor intri și anunți să te dezaboneze, în postări ai totul că nu ești primul păcălit, altfel vei plăti ca fraierul în fiecare lună cei 10 euro..

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2025 05:43 PM
- Am fost dezabonata, sper, la Runsio, și azi am primit un mesaj de la ei .Știe cineva unde îmi voi primi banii înapoi? Vă mulțumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2025 05:48 PM
Salut!
Daca ai făcut plata cu cardul, probabil suma îți va fi restituita pe contul acelui card, cu precizarea că durata de restituire poate dura câteva zile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2025 06:53 PM
Cu un card virtual, cu valabilitate mică, al cărui cont nu-l știu. Dacă eu nu-l știu, ei cum pot sa-l știe? E un card -recompensă obținut în urma unui studiu, la care am participat!..
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
29-01-2025 07:06 PM - editat 29-01-2025 07:08 PM
In acest caz contactează serviciul clienți Orange și cere ca suma sa fie restituita sub forma de discount (sau ceva de genul) pe factura următoare.
https://www.orange.ro/contact/
Oricum doar așa vei obține informații concrete.
Contacteaza serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a găsi o soluție (program 8:00 - 20:00).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2025 10:50 PM
Da, cred că asta e soluția! Vă mulțumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2025 06:54 PM
Salutare!
În orele sau zilele următoare vei primi cu siguranță suma respectivă pe card. Tot așa mi se întâmplă și mie când mi se restituie banii de la eMag pe retururi. Primesc SMS că banii sunt restituiți, iar în câteva ore, maxim 2-3 zile ( dacă este weekend) am suma în card.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2025 06:57 PM
E un card virtual, al cărui cont nu-l stiu!!! Pot să primesc și pe el, că nu mă pricep deloc!??? 😔

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2025 08:04 PM
Ia legătura cu cei de la Orange, doar ei te pot ajuta.
