la 24-10-2024 05:46 PM
despre ce este vorba?
Plata in valoare de 9.90 euro prin Runsio a fost efectuata cu succes. Iti multumim.
25-10-2024 08:20 AM - editat 21-12-2024 08:39 AM
Salut, Florin!
Pentru dezabonare poți contacta și firma parteneră prin e-mail la dcw.ro@silverlines.info sau apel la +40318262751.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
24-10-2024 07:17 PM - editat 24-10-2024 07:18 PM
Florin, bun venit in Comunitate!!!
Te-ai abonat la o aplicatie: Runsio: Run Tracker.
Daca abonamentul e prin Google Pay, aici gasesti explicatii cum sa renunti la acest abonament, daca nu-l vrei: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=ro&co=GENIE.Platform%3DAndroid
la 24-10-2024 08:41 PM
nu am aplicația respectivă instalată în telefon. Am căutat în Google pay și nu am abonamente active.
la 24-10-2024 11:06 PM
A avut cineva acces la telefonul tau?
la 25-10-2024 05:46 AM
Salutare!
Este posibil să fi accesat din greșeală așa ceva, tu sau altă persoană care acces la telefon. Se mai întâmplă!
Dacă nu te descurci și nu-l găsești în google play, cere ajutorul la suport din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback)- Scrie-ne și ceri ulterior transfer operator. Le scrii despre ce este vorba și te vor îndruma ce trebuie să faci.
Baftă!
25-10-2024 08:20 AM - editat 21-12-2024 08:39 AM
Salut, Florin!
Pentru dezabonare poți contacta și firma parteneră prin e-mail la dcw.ro@silverlines.info sau apel la +40318262751.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
29-10-2024 11:19 AM - editat 29-10-2024 11:20 AM
Bună ziua!
Și eu am aceasta problema și de 2 luni încerc dezabonarea fără succes. La nr respectiv de tel ori suna ocupat ori se închide apelul înainte de a suna. Am dat mesaj cu Stop RS cum au scris în mesaj dar tot degeaba.
la 16-11-2024 09:34 PM
Același lucru ni s-a întâmplat și noua astăzi... cost suplimentar 9.90 euro pentru Runsio?? Ce este asta, furt? Breach de date personale? Orange?? Explicați?!? Și fără abonare, dezabonare parteneri terți! Vrem ceva concret!! O Ancheta!
la 16-11-2024 09:45 PM
Nu te poate pazi Orange de ceea ce accesezi tu (de) pe telefon. Poate, fara sa vrei, ai accesat un link si asta e.
la 16-11-2024 09:50 PM
Un link? Vorbești serios? Din câte vad ești de ceva timp pe aici? Lucrezi la orange? Ești pusa sa comentezi aici ca să îți acoperi faptele ilegale? Este poveste pe tru copii sa spui ca un link.. adică cum? Apeși pe un link și asa miraculos completezi numărul de telefon și îți dai acceptul sa fii taxat? Adică din toți oamenii de aici, absolut cu toții crezi ca avem ochii închiși când folosim telefoanele și avem memoria scurta? Încă o data. Pentru cine lucrezi și ce nu ai mai bun de făcut intr-o Sâmbăta seara decât sa îi iei apărarea unei organizații criminale pe acest forum?
la 16-11-2024 10:26 PM
1. Cred ca nu proprietatea cuvintelor, le folosesti aiurea sau intr-un mod exagerat! "Fapte ilegale", "organizatii criminale"??? Inteleg ca esti suparata, dar sa pastram un ton decent si sa nu facem acuzatii nefondate si exagerate!
2. Nu lucrez la/pentru Orange, sunt doar un membru vechi al acestei Comunitati si incerc sa pastrez un echilibru cand cineva e agresiv aici "Sambata seara". Credeai ca poti sa te manifesti oricum, tocmai pt ca sambata seara ar fi aici un sat fara caini?
3. Da, apasand un link dubios poti sa lasi "la liber" accesul in telefonul tau unor programe cu suprataxa, virusi etc. Banii aia nu se duc la Orange, ci la acei terti.
4. Ancheta o face politia, careia i te poti adresa daca te consideri furata.
la 23-11-2024 08:19 AM
Nu era link.Descarcam un document de pe mail si mi s-a cerut sa introduc nr.de mobil si apoi codul primt pe sms. Fiind un document de la Judecatorie pentru care a trebuit sa mai introduc coduri primite prim mail si sms .am crezut ca e acelasi lucru dar am primit mesaj de la orange ca plata s-a efectuat cu succes si am cost suplimentar 9.9 euro. Deci e clar o inselaciune
23-11-2024 08:32 AM - editat 23-11-2024 09:05 AM
Fereastra in care ai introdus numărul nu avea nimic diferit fata de alte dați.
De obicei sunt scrise cu litere mici tarifele aplicate doar ca sa nu iasă din sfera legalității.
Oricum ar fi ia legătura atât cu Orange cât și furnizorul terț pentru mai multe informații despre dezabonare (unele abonari sunt cu plată unică altele cu plata lunara/săptămânală până la dezabonare).
Daca te-ai abonat la același serviciu ca și autorul topicului ai datele de contact ale furnizorului in postarea marcată ca și soluție.
la 17-11-2024 12:13 AM
Buna,
Cred că cele mai multe informații le puteti obține contactand serviciul clienți Orange.
Noi aici în comunitate suntem clienți ca și dumneavoastră.
Trebuie analizată situația pentru a vedea cum sa făcut abonarea ,prin ce metoda și la ce număr.
De asemenea trebuie văzut dacă acest furnizor are un site și dacă informează clienții cu privire la metoda de dezabonare.
O situație neplăcută și stresanta având în vedere că nu se știe modul în care sa făcut abonarea.
Daca reușiți să aflați mai multe informații vă rugăm să ne țineți la curent.
la 09-12-2024 06:44 PM
Cum ai rezolvat problema eu nu m-am abonat la nici un runsio
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor