anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit factura cu cost suplimentar RUNSIO

Florin90
Începător

despre ce este vorba?

Plata in valoare de 9.90 euro prin Runsio a fost efectuata cu succes. Iti multumim.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, Florin!

Pentru dezabonare poți contacta și firma parteneră prin e-mail la dcw.ro@silverlines.info sau apel la +40318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

41 Răspunsuri 41

îngeraș
Junior

Bună seara! Și eu am pățit adineauri!  M-a anunțat Orange, că mi-a luat 9, 9 euro, si nu înțeleg nimic! Ce **beep** e RUNSINO, ăsta? 

Este un fel de aplicație de jocuri, fără să vrei sau fără să joci ai aprobat să îți ia banii. Atenție este abonament, adică lunar îți vor lua acești bani automat! Vezi că cineva a postat link-ul lor intri și anunți să te dezaboneze, în postări ai totul că nu ești primul păcălit, altfel vei plăti ca fraierul în fiecare lună cei 10 euro.. 

îngeraș
Junior
  • Am fost dezabonata, sper, la Runsio, și azi am primit un mesaj de la ei .Știe cineva unde îmi voi primi banii înapoi? Vă mulțumesc!

1000048154.jpg

Salut!

Daca ai făcut plata cu cardul, probabil suma îți va fi restituita pe contul acelui card, cu precizarea că durata de restituire poate dura câteva zile. 

Cu un card virtual, cu valabilitate mică, al cărui cont nu-l știu. Dacă eu nu-l știu, ei cum pot sa-l știe? E un card -recompensă obținut în urma unui studiu, la care am participat!..

 

 

In acest caz contactează serviciul clienți Orange și cere ca suma sa fie restituita sub forma de discount (sau ceva de genul) pe factura următoare.

https://www.orange.ro/contact/ 

Oricum doar așa vei obține informații concrete.

Contacteaza serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a găsi o soluție (program 8:00 - 20:00).

Da, cred că asta e soluția! Vă mulțumesc!

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

În orele sau zilele următoare vei primi cu siguranță suma respectivă pe card. Tot așa mi se întâmplă și mie când mi se restituie banii de la eMag pe retururi. Primesc SMS că banii sunt restituiți, iar în câteva ore, maxim 2-3 zile ( dacă este weekend) am suma în card.

Baftă!

E un card virtual, al cărui cont nu-l stiu!!! Pot să primesc și pe el, că nu mă pricep deloc!??? 😔

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Ia legătura cu cei de la Orange, doar ei te pot ajuta. 

Teoretic, banii trebuie sa fie returnati acolo de unde au fost luati. Daca a fost o plata pe factura, ar trebui sa se intoarca in contul de abonat.

Mulțumesc! Sper să fie așa!