anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit factura cu cost suplimentar RUNSIO

Florin90
Începător

despre ce este vorba?

Plata in valoare de 9.90 euro prin Runsio a fost efectuata cu succes. Iti multumim.

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Florin, bun venit in Comunitate!!!

Te-ai abonat la o aplicatie: Runsio: Run Tracker.

Daca abonamentul e prin Google Pay, aici gasesti explicatii cum sa renunti la acest abonament, daca nu-l vrei: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=ro&co=GENIE.Platform%3DAndroid

nu am aplicația respectivă instalată în telefon. Am căutat în Google pay și nu am abonamente active.

A avut cineva acces la telefonul tau?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Este posibil să fi accesat din greșeală așa ceva, tu sau altă persoană care acces la telefon. Se mai întâmplă!

Dacă nu te descurci și nu-l găsești în google play, cere ajutorul la suport din aplicația My Orange - Altele  (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback)- Scrie-ne și ceri ulterior transfer operator.  Le scrii despre ce este vorba și te vor îndruma ce trebuie să faci.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut, Florin!

Pentru dezabonare poți contacta și firma parteneră prin e-mail la dcw.ro@silverlines.info sau apel la 40318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.