la 04-08-2024 10:57 AM - editat ultima oară la 05-08-2024 08:01 AM de DanielaH
Buna ziua,
As dori să știu cum activez serviciul apeluri internaționale din aplicația My Orange ?
Update: Se pare că serviciul nu poate fi activat datorita ultimei actualizări a aplicației mobile.
O zi faina!
11-08-2024 05:47 PM - editat 11-08-2024 05:48 PM
Problema referitoare la activarea serviciului apeluri internaționale din aplicația mobilă my Orange a fost rezolvată.
WOW 75 de puncte.🙂
04-08-2024 03:31 PM - editat 04-08-2024 03:42 PM
Orange face campania, după care zice că e moft.
Interesanta abordare ai.
Ce nevoie mai am de aplicație daca funcțiile acesteia devin limitate.
Trecem toți pe browser, se pare ca aplicația a devenit un moft.
Pe principiul tau, ce mai contează că nu poți dezactiva optiunea Hbo din cont că doar ai chat-ul la dispoziție ( numai moft-uri au clienții ăștia).
Sigur opțiune activării va fi reintrodusă.
la 04-08-2024 03:29 PM
04-08-2024 03:42 PM - editat 04-08-2024 03:46 PM
Bun, ca sa revenim la oile noastre. Problema pare sa fie una generala, cauzata de ultimele modificari din sectiunea Servicii. Ca si consecinte, printre altele, acel task de Pinata nu se mai poate duce la bun sfarsit. Dar nici daca ai vrea vreodata sa dezactivezi acel serviciu (oricare ar fi motivul), n-o mai poti face.
Parerea mea e ca ar trebui rezolvat. Fie pe partea Pinata, fie....si probabil mult mai util ar fi asa, pe partea de Servicii.
la 04-08-2024 04:12 PM
@arsradu: Activarea / Dezactivarea este posibilă din SelfCare sau WebAccount, dar off-ul era MyOrange, și nu pe motivul că nu are omul notebook (are acces la Selfcare și îl știe folosi în acest caz), ci pe motivul că ”suferă” Pinata (săraca de ea). Nimic mai mult. Se va remedia de către Orange, sau poate se va scoate ca task din Pinata.... și nici nu i se va mai simți necesitatea. Știi, de altfel nu e ok să invocăm o durere de genunchi când ne doare cotul. Înțelegeam problema dacă era imposibil de activat, nu doar pentru că se poate din WebAcc eu fulger să se facă altfel. Să fim rezonabili. Mulțumesc dacă ați înțeles ideea.
04-08-2024 04:15 PM - editat 04-08-2024 04:19 PM
Nu e nevoie sa te superi.
Pinata poate avea legătură sau nu ( neinteresant).
Ideea este că lipsește o funcție din aplicație care are rol de cost control.
Orice problema trebuie semnalata aici in comunitate indiferent dacă tu consideri că este un moft.
Poate pentru altcineva poate fi foarte important.
Nu trebuie să judecăm doar din poziția in care ne aflăm.
la 05-08-2024 05:56 AM
la 05-08-2024 06:11 AM
Momentan nu sa schimbat nimic.
Însă în urma explicațiilor conform cărora activarea serviciului din aplicația My Orange reprezintă un "moft".
M-am hotărât să folosesc activarea doar prin accesarea contului my Orange prin browser sau prin apelarea *100#.
Nu vreau sa intru in categoria "mofturoși".
Și câteodată, sper sa nu întind coarda,voi apela la serviciul clienți pentru activare.🙂
la 05-08-2024 10:40 AM
Vă muțumim tuturor pentru feedback. L-am redirecționat către colegii care se ocupă de My Orange și Pinata.
11-08-2024 05:47 PM - editat 11-08-2024 05:48 PM
Problema referitoare la activarea serviciului apeluri internaționale din aplicația mobilă my Orange a fost rezolvată.
WOW 75 de puncte.🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor