anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare roaming Republica Moldova

Daniam
Junior entuziast

Buna ziua.

Problema sta in felul urmator. Sotia are pe numele ei un abonament cu 2 numere. Unul il folosesc eu. A trebuit sa plece urgent in interes de serviciu in Rep. Moldova iar eu am intrat imediat pe site in MyOrange sa-i activez Roamingul aferent, ce era activ doar pentru tarile SEE. Am dat activare crezand ca totul e ok, descoperind dupa ce ea a plecat ca nu se activase. Am incercat din nou de mai multe ori atat din site cat si din aplicatia mobila dar mereu acum imi da eroare cu mesajul ca cerea nu poate fi executata.

Sotia nu poate apela *100# pentru activare pentru ca nu are semnal.

Ok, am zis sa sun la 300, sa le explic situatia, si sa ma ajute. M-am gandit ca avand toate datele de identificare ale sotiei (CNP, numele de domnisoara, inclusiv al soacrei sau ce or mai cere ei) plus ca sunam de pe un numar ce apartine tot sotiei nu va fi o problema.

Dar surpriza! Dupa ce i-am explicat situatia operatorea insista ca trebuie sa sune titularul abonamentului. **beep**? Probabil trebuia sa aduc o vecina sa auda aia glas de femeie cand i-ar fi dat toate datele de identificare.

Serviciul clienti jalnic! Inteleg ca sunt niste reguli dar poate exista si putina flexibilitate atunci cand exista o situatie speciala si clar nu sunt indicii care sa sugereze vreo frauda.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, da, sunt cam inflexibili la așa ceva. Dar poți să le scrii pe Chat Djingo și poate reușești să rezolvi.

Poți accesa de aici:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

 

Baftă! 

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, da, sunt cam inflexibili la așa ceva. Dar poți să le scrii pe Chat Djingo și poate reușești să rezolvi.

Poți accesa de aici:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

 

Baftă! 

Daniam
Junior entuziast

Multumesc frumos!

Mai incercasem sa vorbesc cu Djingo dar nu mi se deschidea nici in Chrome si nici in Edge. Dar l-am gasit in aplicatie (btw destul de ascuns). Se pare ca am facut progrese cu el, pentru ca acum imi apare activ roamingul pentru toate tarile pe numarul sotiei. Mai urmeaza sa vad daca si putem vorbi. Acum e intr-o sedinta si nu pot suna.

Interesant este faptul ca botul nu iti cere nici o informatie de identificare. Mi-a cerut doar sa-i scriu numarul pe care doresc sa activez roamingul. Oare pot activa roamingul oricui cu abonament Orange (eligibil la roaming)?

Salutare!

Nu știu sigur, dar cred că da. Cel mai bine afli când încerci.

Mă bucur că ai reușit.

Baftă!

Salut, @Daniam !

 

Ai reușit activarea roamingului? În mod normal, activarea serviciului din My Orange trebuie să îți funcționeze. Îți recomand să verifici și în setarile telefonului, la rețea, ca acesta să fie conectat la Moldcell sau Orange Moldova.

 

Dacă ai acces la contul online My Orange, ai posibilitatea să activezi o opțiune pentru roaming Moldova, iar activarea opțiunii duce în mod automat la activarea serviciului de roaming Worldwide. Sper să te ajute captura de ecran de mai jos.

Te aștept cu feedback!

Daniam
Junior entuziast

Buna!

Setarile de roaming de pe site/aplicatie sunt degeaba. Dau mereu erori, nu functioneaza corespunzator. Singura solutie viabila, in cazul de fata, a fost Djingo cu care am reusit sa rezolv. Tocmai am vorbit cu sotia si a spus ca are totul activ acum. Probabil ca si *100# functioneaza dar nu am testat.

Daniam
Junior entuziast

@GeorgianaD Mie-mi apare asa. Nu am acele optiuni suplimentare legate de Moldova si nu le aveam nici inainte de a reusi sa activez roamingul.Screenshot (11).png

Salut! Din păcate opțiunile apar în funcție de tipul de abonament și opțiunile deja active pe cont.

 

Daniam
Junior entuziast

Iata un print screen de pe numarul meu unde roamingul nu este activat iar acele optiuni lipsesc deasemenea:

Screenshot (13).png

Si un alt print screen cu eroarea ce apare mereu cand incerc sa-l activez:

Screenshot (141).png

Pentru Djingo, de pe PC, asigura-te ca fie nu ai adblocker deloc, fie are exceptie pentru domeniul orange.ro. In experienta mea, poate influenta buna functionare a serviciului. Sunt cateva pop-up-uri pe care adblocker-ul le considera "nedorite" (perfect normale in cazul asta) si le blocheaza. De-aia e posibil sa nu mearga. Intreaba-ma de unde stiu. :))

Client Orange

Daniam
Junior entuziast

@arsradu Ai dreptate, era adblock-ul de vina. Trebuia sa ma gandesc si la asta. Eu umblam in setarile de la permisiunile site-ului. Uitasem ca am si uBlock Origin. Merci fain!

Alexandra15
Începător

Sunt total de acord cu tine. Mai nou nu poți rezilia un contract prelungit de ei anapoda decat când vrea mușchiul lor. Închid cererile de reziliere ca "rezolvate" si cand revii închizi și căsuța de rezilieri.

Pololica
#StarMember

Un topic de pe alt forum din urma cu 15 ani a inceput oarecum similar (cei drept, alt operator)... Culmea ca tot despre sotii se vorbeste.

Daca procedurile pot fi (sau nu) modificate, va trebui sa mai curga niste apa pe Dambovita pana sa avem incredere unii in altii. Romania nu este Asia, cu atat mai putin Japonia.