anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi-a fost spart contul My Orange

danielli
Junior

Mi-a fost spart contul My Orange, am schimbat parola de la cont, imi apare parola schimbată, dar nu

1 Soluţie acceptată‚

Am înțeles. Referitor la schimbarea parolei, îți recomand să reiei procesul: posibil să nu fi validat parola schimbată astfel încât aceasta să fie confirmată. Referitor la acele comenzi, poate au rămas pe cont în urma unei simulări. Dar bine că le-ai sesizat și anulat la timp, pentru a nu fi necesară refuzarea comenzii. 

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

Salut Daniel.  Revino cu completări pentru a înțelege ce probleme întâmpini după schimbarea parolei contului tău MyOrange. 

Am schimbat parola, dar la conectare noua pe cont tot vechea parola merge. Mentionez ca m-am deconectat de pe toate dispozitivele. Problema mare este ca m-am trezit cu o comanda de doua telefoane pe magazinul online, norocul meu ca nu s-a finalizat comanda

Am înțeles. Referitor la schimbarea parolei, îți recomand să reiei procesul: posibil să nu fi validat parola schimbată astfel încât aceasta să fie confirmată. Referitor la acele comenzi, poate au rămas pe cont în urma unei simulări. Dar bine că le-ai sesizat și anulat la timp, pentru a nu fi necesară refuzarea comenzii. 

Mulțumesc pentru sfat. Am reușit să - mi schimb parola! 

DanielaH
Moderator

@danielli, s-a rezolvat situația cu parola contului My Orange?

Da, s-a rezolvat! 

Anonim
Neaplicabil

Am oferit în trecut o suită de soluții pe care compania Orange România le-ar putea implementa pentru o protecție de 100% a conturilor My Orange, după modelul celor de la Vodafone România, la Prepay: un serviciu care să asigure și la Orange Prepay protecția codului PUK cu un PIN (sau o parolă) care să fie cerut/ă la încercarea aflării codului PUK de pe un alt număr Orange Prepay, autentificarea în doi pași în cadrul logării în contul My Orange, iar în cazul în care hackerul/hoțul SIM-ului fizic va încerca să reseteze parola contului My Orange pentru a putea intra în el, la secțiunea "Am uitat parola" codul de resetare al parolei să fie trimis exclusiv via adresa de email asociată contului My Orange, afișată trunchiată, punctată. Și, bineînțeles, acea adresă de email pe care o folosește clientul Orange Prepay să nu aibă validată în ea fix numărul de telefon aflat în discuție, întrucât clientului Orange Prepay îi poate fi spartă și adresa de email. Adică clientul Orange Prepay să folosească o adresă de email de la Tuta(Tutanota), Proton, etc, provideri de email care nu impun obligatoriu clienților lor validarea unui număr de telefon în conturile lor de email aferente.