la 04-08-2024 10:57 AM - editat ultima oară la 05-08-2024 08:01 AM de DanielaH
Buna ziua,
As dori să știu cum activez serviciul apeluri internaționale din aplicația My Orange ?
Update: Se pare că serviciul nu poate fi activat datorita ultimei actualizări a aplicației mobile.
O zi faina!
11-08-2024 05:47 PM - editat 11-08-2024 05:48 PM
Problema referitoare la activarea serviciului apeluri internaționale din aplicația mobilă my Orange a fost rezolvată.
WOW 75 de puncte.🙂
la 04-08-2024 11:24 AM
Salut. Dacă abonamentul tău nu are incluse implicit "minute internaționale ", atunci din MyOrange, secțiunea de "Abonamente și Opțiuni" regăsești opțiune contra cost pentru "minute internaționale ".
04-08-2024 11:29 AM - editat 04-08-2024 11:32 AM
Buna ziua,
Am minute incluse însă nu pot activa serviciul din my Orange.
In pagina prezentata de tine nu apar decât opțiuni de roaming.
Menționez că cunosc metoda de activare *100# însă nu aceasta modalitate mă interesează.
Mulțumesc pentru răspuns.
la 04-08-2024 12:22 PM
În acest caz, răspunsul este simplu: ”Abonamentul pe care-l utilizezi are deja activat (inclus) opțiunea cu minute internaționale (sau un anumit număr de minute pentru apeluri internaționale), motiv pentru care nu este ce să activezi suplimentar”. Meniul SelfCare (*100#) este un serviciu general pentru toate tipurile de abonamente, motiv pentru care acolo apare opțiunea, deși în cazul tău este deja activată.
04-08-2024 12:25 PM - editat 04-08-2024 12:26 PM
Posibilitatea activării/dezactivării serviciului apeluri internaționale se poate face atât din aplicația My Orange sau *100#.
Doar că nu găsesc ramura in aplicația My Orange.
https://www.orange.ro/help/cum-activez-sau-deactivez-serviciul-apeluri-internaionale-82
la 04-08-2024 12:41 PM
Încearcă de pe varianta WEB (desktop) a contului MyOrange și va fi muuuult mai clar.
04-08-2024 12:46 PM - editat 04-08-2024 12:49 PM
Întrebarea topicului este alta.
Și anume activarea serviciului din aplicația My Orange .
După actualizare aceasta posibilitate a dispărut și am vrut sa vad daca si alte persoane întâmpină aceași problema (bug local sau general).
Sau poate chiar eu nu mai știu să folosesc aplicația.
la 04-08-2024 12:34 PM
Ai răspuns de 2 ori total pe lângă subiect, omul vrea sa activeze serviciul apeluri internaționale, nu opțiuni cu minute. Poți sa ai opțiune cu minute internaționale degeaba, ca dacă serviciul apel internațional este dezactivat nu vei putea apela chiar dacă ai mii de minute internaționale
la 04-08-2024 12:50 PM
@Shadow1: Dacă se va uita în SelfCare (pentru că a menționat că știe să-l folosească), va vedea că are serviciul activ. Discuțiile offtopic fac subiectul inutil.
la 04-08-2024 12:53 PM
la 04-08-2024 01:01 PM
Mesaj irelevant atât timp cât este cu jumătăți de flux. Pe înțelesul clientului, în urma dezactivării unui serviciu activat inițial urmează a fi confirmată dezactivarea serviciului, dar și mesaj cu activarea acestui serviciu dacă această solicitare a fost ceea ce s-a dorit, ceea ce este normal.
la 04-08-2024 01:04 PM
Eu înțeleg ce spui, însă nu acesta este subiectul topicului.
Și partea proasta este că nu am un răspuns clar până acum.
la 04-08-2024 11:46 AM
04-08-2024 11:49 AM - editat 04-08-2024 11:52 AM
Din păcate nu găsesc ramura pentru activare.
Poate îmi puteti trimite o poza care să-mi arate ce se întâmplă după ce apeși activare din Pinata.
Mulțumesc pentru răspuns.
04-08-2024 02:40 PM - editat 04-08-2024 02:40 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor