la 04-08-2024 10:57 AM - editat ultima oară la 05-08-2024 08:01 AM de DanielaH
Buna ziua,
As dori să știu cum activez serviciul apeluri internaționale din aplicația My Orange ?
Update: Se pare că serviciul nu poate fi activat datorita ultimei actualizări a aplicației mobile.
O zi faina!
11-08-2024 05:47 PM - editat 11-08-2024 05:48 PM
Problema referitoare la activarea serviciului apeluri internaționale din aplicația mobilă my Orange a fost rezolvată.
WOW 75 de puncte.🙂
la 04-08-2024 03:22 PM
La mine e mai bine descrisă problema.
04-08-2024 12:30 PM - editat 04-08-2024 12:31 PM
Din my Orange varianta web, ramura roaming și internațional.
Acolo activezi/ dezactivezi serviciul apeluri internaționale
la 04-08-2024 12:34 PM
Mulțumesc @Shadow1 ai dreptate știu și de această variantă.
Însă mă interesează în mod special din aplicația My Orange .
Mulțumesc pentru răspuns!
04-08-2024 12:36 PM - editat 04-08-2024 12:37 PM
Din aplicația my Orange mobil nu se poate, decât din varianta web.
Dacă trimiți feedback la Orange poate va fi introdusa și pe my Orange app
la 04-08-2024 12:38 PM
Vezi, acum vorbim aceeași limbă.
Înainte se putea.
Eu cred că este un bug datorat ultimei actualizări.
De aceea am întrebat și alte persoane daca întâmpină aceeași problema.
la 04-08-2024 01:20 PM
Salut,
Nu stiu la abonament daca se poate, dar la prepay nu pare sa existe optiunea asta.
Pe de alta parte, la prepay serviciul vine deja activat si nu se poate dezactiva. Deci, cumva ar avea sens sa nu existe o optiune in sensul asta.
La abonament...nu stiu. Nu am asa ceva. Dar daca nu este in Altele > Servicii > Servicii de Voce, cel mai proababil nu a fost implementat sa apara. Deci, in cel mai bun caz, se poate face o solicitare catre Orange, prin mijloacele de contact uzuale, si poate se va implementa pe viitor. Si binenteles, intre timp, exista mijloacele de activare/dezactivare alternative: *100#, My Orange web.
04-08-2024 01:28 PM - editat 04-08-2024 01:35 PM
Buna ,
La abonament într-adevăr se poate.
Activarea serviciului era implementată.
De aceea am nevoie de confirmare pentru a face sesizare.
Vă mulțumesc pentru răspuns!
04-08-2024 02:20 PM - editat 04-08-2024 02:21 PM
Sigur. Nicio problema. Din pacate, nu am abonament, deci nu pot confirma. Dar cu siguranta acea sectiune a fost upgradata, pentru ca nu arata asa. Deci, daca in versiune veche, exista optiunea asta, atunci e clar ca nu a fost transferata in versiunea noua. Nu trebuie decat cerut lucrul asta la Orange.
Din punctul meu de vedere, sesizarea se poate face oricum. 🙂
Deci, solicitarea se poate face fara probleme.
la 04-08-2024 02:28 PM
Însă poți confirma că este o problema generala.
la 04-08-2024 02:29 PM
Pot confirma ca pe prepay nu exista. 🙂 Daca nici pe abonament nu exista, da, pare o problema generala.
la 04-08-2024 02:31 PM
Pe mine mă interesează partea de Abonament.🙂
Rămâne să confirme @Vio73 .
la 04-08-2024 03:02 PM
Pai...nu ai deja abonamentul tau? Nu poti confirma pe el? Pana la urma, e prea putin relevant daca e sau nu o problema generala. Ideea e ca tie nu-ti functioneaza. Daca functiona la toata lumea, numai tie nu, nu faceai sesizare oricum? :)) Adica, nu stiu... Nu? :))
la 04-08-2024 03:00 PM
Depinde ce s-a dorit la momentul ”reconfigurării” noului design al aplicației. Eu consider mai degrabă o probleemă perimată, cu o activare universal generală, însă cu un task rămas la Pinata.... uitat. Nimic mai mult. Ceva care nu este necesar a fi dezactivat nu este necesar a apărea suplimentar atât timp cât el este implicit activat.
04-08-2024 03:23 PM - editat 04-08-2024 03:24 PM
Este implicit activat la prepay... Nu stiu daca si la abonamente. Deci, acolo ar avea sens. Oricum, in momentul asta, optiunea din Pinata nu are cum sa mearga, pentru ca setarea din Servicii nu mai exista.
Deci, optiunile, din punctul meu de vedere, sunt doua:
la 04-08-2024 03:29 PM
Cum am menționat, e activat peste tot. Dezactivarea lui pentru activarea exclusivă din MyOrange app doar de ”dragul” Pinatei este deja.... moft. Se poate dezactiva/reactiva, nu este neapărat, dar nu din MyOrange. Restul e offtopic. Punct.
Oricum, era un task doar pentru abonați, iar cei cu abonament pe Pinata fac lejer și 2-3 mii de puncte, deci un task ca acela e o nimica toată.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor