anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare serviciu apeluri internationale din My Orange app

Anonim
Neaplicabil

Buna ziua,

As dori să știu cum activez serviciul apeluri internaționale din aplicația My Orange ?

Update: Se pare că serviciul nu poate fi activat datorita ultimei actualizări a aplicației mobile.

O zi faina!

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Problema referitoare la activarea serviciului apeluri internaționale din aplicația mobilă my Orange  a fost rezolvată.

1000000226.jpg

WOW 75 de puncte.🙂

Vizualizare soluţie în postul original

38 Răspunsuri 38

Anonim
Neaplicabil

La mine e mai bine descrisă problema.

1000009319.jpg

Shadow1
Explorator

Din my Orange varianta web, ramura roaming și internațional.

Acolo activezi/ dezactivezi serviciul apeluri internaționale 

Anonim
Neaplicabil

Mulțumesc @Shadow1  ai dreptate știu și de această variantă.

Însă mă interesează în mod special din aplicația My Orange .

Mulțumesc pentru răspuns!

Din aplicația my Orange mobil nu se poate, decât din varianta web.

Dacă trimiți feedback la Orange poate va fi introdusa și pe my Orange app

Anonim
Neaplicabil

Vezi, acum vorbim aceeași limbă.

Înainte se putea.

Eu cred că este un bug datorat ultimei actualizări.

De aceea am întrebat și alte persoane daca întâmpină aceeași problema.

arsradu
#StarMember

Salut,

Nu stiu la abonament daca se poate, dar la prepay nu pare sa existe optiunea asta.

Pe de alta parte, la prepay serviciul vine deja activat si nu se poate dezactiva. Deci, cumva ar avea sens sa nu existe o optiune in sensul asta.

La abonament...nu stiu. Nu am asa ceva. Dar daca nu este in Altele > Servicii > Servicii de Voce, cel mai proababil nu a fost implementat sa apara. Deci, in cel mai bun caz, se poate face o solicitare catre Orange, prin mijloacele de contact uzuale, si poate se va implementa pe viitor. Si binenteles, intre timp, exista mijloacele de activare/dezactivare alternative: *100#, My Orange web.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Buna ,

La abonament într-adevăr se poate.

Activarea serviciului era implementată.

De aceea am nevoie de confirmare pentru a face sesizare.

Vă mulțumesc pentru răspuns!

Sigur. Nicio problema. Din pacate, nu am abonament, deci nu pot confirma. Dar cu siguranta acea sectiune a fost upgradata, pentru ca nu arata asa. Deci, daca in versiune veche, exista optiunea asta, atunci e clar ca nu a fost transferata in versiunea noua. Nu trebuie decat cerut lucrul asta la Orange.

Din punctul meu de vedere, sesizarea se poate face oricum. 🙂

  • Daca a existat, si nu mai exista, trebuie (re)adaugat.
  • Daca nu a existat, oricum trebuie adaugat pentru ca e util. :))

Deci, solicitarea se poate face fara probleme.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Însă poți confirma că este o problema generala.

Pot confirma ca pe prepay nu exista. 🙂 Daca nici pe abonament nu exista, da, pare o problema generala.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Pe mine mă interesează partea de Abonament.🙂

Rămâne să confirme @Vio73 .

Pai...nu ai deja abonamentul tau? Nu poti confirma pe el? Pana la urma, e prea putin relevant daca e sau nu o problema generala. Ideea e ca tie nu-ti functioneaza. Daca functiona la toata lumea, numai tie nu, nu faceai sesizare oricum? :)) Adica, nu stiu... Nu? :))

Client Orange

Depinde ce s-a dorit la momentul ”reconfigurării” noului design al aplicației. Eu consider mai degrabă o probleemă perimată, cu o activare universal generală, însă cu un task rămas la Pinata.... uitat. Nimic mai mult. Ceva care nu este necesar a fi dezactivat nu este necesar a apărea suplimentar atât timp cât el este implicit activat.

Este implicit activat la prepay... Nu stiu daca si la abonamente. Deci, acolo ar avea sens. Oricum, in momentul asta, optiunea din Pinata nu are cum sa mearga, pentru ca setarea din Servicii nu mai exista.

Deci, optiunile, din punctul meu de vedere, sunt doua:

  1. rezolvam problema si reintroducem optiunea in Altele > Servicii > Servicii de Voce, sau unde se considera cel mai relevant
  2. scoatem task-ul din Pinata, pentru ca nu se poate folosi.
Client Orange

Cum am menționat, e activat peste tot. Dezactivarea lui pentru activarea exclusivă din MyOrange app doar de ”dragul” Pinatei este deja.... moft. Se poate dezactiva/reactiva, nu este neapărat, dar nu din MyOrange. Restul e offtopic. Punct. 

Oricum, era un task doar pentru abonați, iar cei cu abonament pe Pinata fac lejer și 2-3 mii de puncte, deci un task ca acela e o nimica toată.