la 02-09-2025 02:04 PM
Am primit un sms prin 3800, de la Workinfit, mesaj de abonare. In mesaj spune că m-am abonat la serviciu lor. Eu nu am făcut abonament la acest serviciu!( 9.90 eur/lună.) Am intrat pe google și nu am găsit adresa lor indicată. Ce trebuie să fac deoarece îmi generează costuri suplimentare în abonament? Pe factură scrie costuri suplimentare colectare în numele terților. Aștept sugestii. Mulțumesc.
02-09-2025 02:18 PM - editat 05-09-2025 08:14 AM
Salutare!
Din păcate te-ai abonat la un serviciu cu suprataxa
Găsești mai multe detalii și modul de dezabonare de la serviciu in linkul de mai jos:
https://subscribe.workinfit.com/launch/
Dezabonare se poate face prin SMS la numărul 3800 cu textul STOP PASS de pe numărul pe care te-ai abonat
De asemenea pot fi contactați prin e-mail la rowf@cc-sms.com sau prin telefon: +40 371786194 .
Dezabonarea de la un astfel de serviciu se realizează doar daca primești un SMS care să confirme dezabonarea.
Exista un topic in linkul de mai jos ce conține lista acestor furnizori de servicii cu suprataxa și modul de dezabonare/contact.
https://comunitate.orange.ro/afla-rapid-cum-te-poti-dezabona-de-la-serviciile-digitale/
la 04-12-2025 01:56 PM
Da, plata se face la urmatoarea factura.
Dezabonarea a oprit abonamentul si nu s-a mai prelungit luna urmatoare.
la 04-12-2025 12:45 PM
Exact același lucru și la mine. Ai fost până la urmă taxată pe factura ?
la 04-10-2025 12:14 PM
Multumesc , poti sa ma lamuresti cum s-a intimplat ? nu vreau sa mai repet ,
la 04-10-2025 12:25 PM
Greu de spus cum sa întâmplat. Personal nu m-am abonat niciodată la aceste servicii voluntar sau involuntar. Însă pe telefonele copiilor care sunt pe prepay am găsit mesaje cu astfel de mesaje de abonare. Ei se joaca jocuri pe telefon și apar multe reclame pop-up și apăsă acele reclame. Este posibil ca, apăsând pe acele reclame, să se deschidă aplicația de mesaje, să se completeze automat textul, iar dacă apeși Trimite, să te abonezi fără să-ți dai seama.
Ai putea incerca sa intri in legătură cu ei pentru ați recupera suma de bani taxată (mai ales că nu ai utilizat serviciul).
Pot fi contactați prin e-mail la rowf@cc-sms.com sau prin telefon: +40 371786194 .
Telefonic au program de luni până vineri între orele 9-18.
la 28-10-2025 06:43 PM
Dar cum se intampla aceste abonari? Sunt sigura ca nu m.am abonat si totusi a aparut pe factura ca si plata catre terti
A obtinut cineva suma platita inapoi? Mai ales daca nu s a folosit serviciul
la 28-10-2025 06:10 PM
Am o plata ca si cost suplimentar catre Workinfit de 10.07 euro, cum o pot anula? Nu m am abonat niciodată, deocamdată orange nu răspunde. Mulțumesc
la 28-10-2025 06:34 PM
Buna @ada6
Gasesti un topic asemanator aici: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-servicii/mesaj-prin-3800-la-serviciul-workinfit/m-p/196712#M3...
Raspunsul marcat ca si solutie, poate fi si solutia ta.
Te asteptam sa ne spui daca ai reusit sa te dezabonezi.
Seara faina!🌙
la 28-10-2025 06:46 PM
Am reusit sa ma dezabonez prin email dar problema e cum de m am trezit abonata....
la 05-11-2025 12:33 PM
Am blocat mesajul primit de la 3800 Workinfit și nu pot trimite SMS pentru dezabonare.Cum pot proceda să mă dezabonez?
05-11-2025 12:37 PM - editat 05-11-2025 12:39 PM
Simplu, deblochezi numărul 3800 și trimiți SMS cu textul STOP PASS (de pe Nr care sa abonat la serviciu) sau telefonic la +40 371786194.
Dacă dezabonarea sa realizat cu succes vei primi un mesaj de confirmare a dezabonării.
la 05-11-2025 12:39 PM
Dar dacă sunând la acest număr de telefon, se creează noi costuri?Am căutat acest număr de telefon si nu poate fi gasit.
la 05-11-2025 12:43 PM
Sunt datele oficiale oferite de acest furnizor terț de servicii.
la 05-11-2025 09:45 PM
si am in factura 9.90 eur/lună
nu am intat pe https://subscribe.workinfit.com/launch/
cum este posibil?
deci cineva a pus numarul meu de telefon
la 05-11-2025 09:55 PM
Nu pot răspunde la această întrebare, deoarece nu am fost niciodată abonat la un astfel de serviciu fără consimțământul meu. Pot însă confirma că folosesc un blocator de reclame pe dispozitivul mobil. În general, astfel de abonări se realizează prin accesarea unor reclame de tip pop-up.
Poți încerca să iei legătura cu furnizorul la numărul de contact disponibil, pentru a solicita recuperarea sumei facturate.
la 14-12-2025 07:21 PM
Salut,
Acesta nu poate fi considerat o rezolvare. Acesti oameni deruleaza o campanie de ads-uri care induc oamenii in eroare ei crezand ca deblocheaza un PDF sau vreo imagine in timp ce sunt taxati. De asemenea majoritatea oamenilor nu cer banii inapoi (ei ar putea sa faca asta dat fiind faptul ca nu au folosit serviciul in cauza, iar cei care au o companie prin malta si de fapt nu au nici un serviciu nimic de oferit sunt obligati sa vi-i dea inapoi). Imaginati-va cat oameni au fost scam-uiti de acesti indivizi.
Nu m-as mira ca persoana care a dat acest raspuns sa fie unul dintre ei.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor