anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sms 355 in roaming

0747574883IS
Începător

Buna,

 

Am nevoie de cateva pareri in legatura cu anumite mesaje text ( sms ) primite de mine in roaming. Nu folosesc nici o opțiune cu roaming și minute incluse ci pur și simplu credit.

Daca recent au apărut în telefonul meu mesaje  de la numărul aparent 355 care conțin texte ca :

Salut, te informam ca ai consumat resursele de EURO credit, valabil pana la disponibile in oferta ta Orange. Afla informatii despre beneficiile incluse in optiunea ta accesand Serviciul Cronos *133# sau din contul tau Orange https:// oran.ge/MyORANGE

 

Ai atins 50 euro din trafic de internet in roaming; limitele tale lunare sunt de 50 si 100 euro. Pt a utiliza internetul in roaming dupa atingerea unei limite, trimite gratuit DA prin SMS la 355. Pt info despre tarife si oferte de roaming, apeleaza gratuit *100#, ramura Roaming.

 

Este normal ca telefonul sa imi arate dupa ultimul mesaj( cel cu limita de incarcare de 50 de euro) ca nu mai am internet ?

De cand oare Orange taie semnalul 4g pentru clienții aflati inafara granițelor după ce încarcă cu mai mult de 50 de euro ?

Ps . Telefonul meu întâmpină și alte bizanterii precum : nu cere cod Pin întotdeauna la introducerea cartelei deși el este activat , meniul telefonului are opțiuni care nu există în iOS, iar creditul meu este epuizat extrem de repede nejustificand tariful pentru mb in roaming, nu pot atașa fichiere mereu și întâmpin dificultăți la diferite aplicații.

Ps2- folosesc doar incarcare Prepay cu credit

 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Mesajele de la numărul scurt 355 sunt trimise oficial de Orange atunci când ai consumat trafic de internet în roaming și ai atins limita de 50 euro, impusă de regulamentele europene pentru protecția utilizatorilor.

Dacă nu răspunzi cu „DA” la 355, Orange blochează automat accesul la internet în roaming, chiar dacă mai ai credit. Această măsură este valabilă și pentru cartelele PrePay fără opțiuni active și are rolul de a preveni costuri neașteptat de mari.

Pentru a continua să folosești internetul în roaming după această limită, trebuie să confirmi manual că ești de acord, trimițând acel mesaj. După confirmare, ți se permite consumul până la o a doua limită, de 100 euro.

Mai multe detalii in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/roaming-prepay/data-traffic-control/?srsltid=AfmBOooNXRzIlXOv0RdLILfay55nboIJj... 

Referitor la cat de repede se consuma creditul, poți consulta tarifele in linkul de mai jos selectând locația în care te afli:

https://www.orange.ro/roaming/prepay 

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

MihaiC99
Campion

Salutare!

Mesajele de la numărul scurt 355 sunt trimise oficial de Orange atunci când ai consumat trafic de internet în roaming și ai atins limita de 50 euro, impusă de regulamentele europene pentru protecția utilizatorilor.

Dacă nu răspunzi cu „DA” la 355, Orange blochează automat accesul la internet în roaming, chiar dacă mai ai credit. Această măsură este valabilă și pentru cartelele PrePay fără opțiuni active și are rolul de a preveni costuri neașteptat de mari.

Pentru a continua să folosești internetul în roaming după această limită, trebuie să confirmi manual că ești de acord, trimițând acel mesaj. După confirmare, ți se permite consumul până la o a doua limită, de 100 euro.

Mai multe detalii in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/roaming-prepay/data-traffic-control/?srsltid=AfmBOooNXRzIlXOv0RdLILfay55nboIJj... 

Referitor la cat de repede se consuma creditul, poți consulta tarifele in linkul de mai jos selectând locația în care te afli:

https://www.orange.ro/roaming/prepay 

Salutare,am aceeași problemă în momentul de față și chiar dacă răspund cu “DA” nu se expediază mesajul….

Salut!
Dacă ai credit disponibil, roamingul din credit este activat și nu mai poți trimite SMS la 355, ar trebui să contactezi serviciul clienți Orange prin chat sau telefon pentru verificări suplimentare.

0747574883IS
Începător

Marți 22 iulie 2025 - Sms trimis conform specialistului Mihai cu textul DA 🙂

Doua sms uri au venit imediat cu confirmarea

Cererea ta a fost înregistrată. Te rugăm să aștepți mesajul scris de confirmare.

si 

Pentru această lună de facturare, limita de trafic de internet în roaming de 100 de euro a fost dezactivată.

31 iulie 2025 : Ai atins 50 de euro din trafic de internet în roaming; limitele tale lunare sunt de 50 și 100 de euro. Pt. a utiliza internetul în roaming după atingerea unei limite, trimite gratuit DA prin SMS la 355. Pt. info despre tarife și oferte de roaming, apelează gratuit *100#, ramura Roaming.

Ps . Nu pot atașa fișiere cu captură de ecran la această postare din cauza unei erori care indică necesitatea unui update ICloud în fotografii.

Care ar fi logica ultimului sms primit ?

Posibil ca limitele de control ale traficului de date în roaming sa se reseteze în următoarele situații:

Când dezactivezi și reactivezi roamingul;

După o reîncărcare de credit;

Sau în mod automat, periodic (de regulă lunar, în funcție de sesiunea de date).

Pentru informații exacte despre cazul tău, îți recomand să contactezi Serviciul Clienți Orange, fie prin chat, fie telefonic.

Scopul acestor limite este să protejeze utilizatorul de costuri neprevăzute, mai ales în afara Uniunii Europene, unde traficul poate fi mult mai scump.

Dacă te afli într-o țară unde folosești frecvent internetul mobil, poate fi mai eficient să achiziționezi un SIM local, în funcție de durata șederii și tarifele disponibile.

“Ai atins 40 euro din trafic de internet in roaming; limitele tale lunare sunt de 50 si 100 euro. Pt a utiliza internetul in roaming dupa atingerea unei limite, trimite gratuit DA prin SMS la 355. Pt info despre tarife si oferte de roaming, apeleaza gratuit *100#, ramura Roaming.”

Care este semnificația expresiei “40 euro din trafic de internet in roaming” ?

Cum este oare posibil ca creditul disponibil să fie sa fie departajat ca parte individuală pentru internetul in roaming, fără o referire practică la contextul unui cost suplimentar legat de un abonament ?

 

Acest lucru nu este posibil, deoarece internetul in roaming sau național nu poate fi subiectul unei contorizări individuale și limitative în cazul reîncărcării cu credit pentru o cartelă Prepay.

In cazul activării unei opțiuni cu resurse SEE ( Spațiul Economic European ) nu există o limită fixă prestabilită de resurse internet in roaming.

In cazul utilizării datelor mobile în roaming pe parcursul a mai mult de 4 luni (123 zile) ori cu o utilizare intensă și superioară față de perioada utilizării în România, vor fi aplicate alte tarife iar opțiunea cu toate beneficiile ei nu va mai putea fi folosită, iar roamingul se va dezactiva automat.

Pentru continuarea utilizării serviciului roaming va fi necesară doar încărcarea cu credit.

 

Referirea la o eventuală limitare a reîncarcărilor cu credit poate avea ca scop protejarea mijloacelor de plată a consumatorilor, dar în acest caz nu poate exista o restricție pentru reîncărcările efectuate.