anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

mesaj prin 3800 la serviciul Workinfit.

SLIvan
Începător

Am primit  un sms prin 3800, de la Workinfit, mesaj de abonare. In mesaj spune că m-am abonat la serviciu lor. Eu nu am făcut abonament la acest serviciu!( 9.90 eur/lună.) Am intrat pe google și nu am găsit adresa  lor indicată. Ce trebuie să fac deoarece îmi generează costuri suplimentare în abonament? Pe factură scrie costuri suplimentare colectare în numele terților. Aștept sugestii. Mulțumesc. 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Din păcate te-ai abonat la un serviciu cu suprataxa 

Găsești mai multe detalii și modul de dezabonare de la serviciu in linkul de mai jos:

https://subscribe.workinfit.com/launch/ 

Dezabonare se poate face prin SMS la numărul 3800 cu textul STOP PASS de pe numărul pe care te-ai abonat 

De asemenea pot fi contactați prin e-mail la rowf@cc-sms.com sau prin telefon: +40 371786194 .

Dezabonarea de la un astfel de serviciu se realizează doar daca primești un SMS care să confirme dezabonarea.

Exista un topic in linkul de mai jos ce conține lista acestor furnizori de  servicii cu suprataxa și modul de dezabonare/contact.

https://comunitate.orange.ro/afla-rapid-cum-te-poti-dezabona-de-la-serviciile-digitale/ 

Vizualizare soluţie în postul original

44 Răspunsuri 44

Da, plata se face la urmatoarea factura.
Dezabonarea a oprit abonamentul si nu s-a mai prelungit luna urmatoare.

Exact același lucru și la mine. Ai fost până la urmă taxată pe factura ?

Multumesc , poti sa ma lamuresti cum s-a intimplat ? nu vreau sa mai repet ,

Greu de spus cum sa întâmplat. Personal nu m-am abonat niciodată la aceste servicii voluntar sau involuntar. Însă pe telefonele copiilor care sunt pe prepay am găsit mesaje cu astfel de mesaje de abonare. Ei se joaca jocuri pe telefon și apar multe reclame pop-up și apăsă acele reclame. Este posibil ca, apăsând pe acele reclame, să se deschidă aplicația de mesaje, să se completeze automat textul, iar dacă apeși Trimite, să te abonezi fără să-ți dai seama.

Ai putea incerca sa intri in legătură cu ei pentru ați recupera suma de bani taxată (mai ales că nu ai utilizat serviciul).

Pot fi contactați prin e-mail la rowf@cc-sms.com sau prin telefon: +40 371786194 .

Telefonic au program de luni până vineri între orele 9-18.

Dar cum se intampla aceste abonari? Sunt sigura ca nu m.am abonat si totusi a aparut pe factura ca si plata catre terti

 A obtinut cineva suma platita inapoi? Mai ales daca nu s a folosit serviciul

Am o plata ca si cost suplimentar catre Workinfit de 10.07 euro, cum o pot anula? Nu m am abonat niciodată,  deocamdată orange nu răspunde. Mulțumesc 

Buna @ada6 

Gasesti un topic asemanator aici: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-servicii/mesaj-prin-3800-la-serviciul-workinfit/m-p/196712#M3...

Raspunsul marcat ca si solutie, poate fi si solutia ta.

Te asteptam sa ne spui daca ai reusit sa te dezabonezi.

Seara faina!🌙

Am reusit sa ma dezabonez prin email dar problema e cum de m am trezit abonata....

Am blocat mesajul primit de la 3800 Workinfit și nu pot trimite SMS pentru dezabonare.Cum pot proceda să mă dezabonez?

Simplu, deblochezi numărul 3800 și trimiți SMS cu textul STOP PASS (de pe Nr care sa abonat la serviciu) sau telefonic la +40 371786194.

Dacă dezabonarea sa realizat cu succes vei primi un mesaj de confirmare a dezabonării.

Dar dacă sunând la acest număr  de telefon, se creează noi costuri?Am căutat acest număr de telefon si nu poate fi gasit.

Sunt datele oficiale oferite de acest furnizor terț de servicii.

https://ro.workinfit.com/contact

si am in factura  9.90 eur/lună

nu am intat pe https://subscribe.workinfit.com/launch/ 

cum este posibil?

deci cineva a pus numarul meu de telefon

Nu pot răspunde la această întrebare, deoarece nu am fost niciodată abonat la un astfel de serviciu fără consimțământul meu. Pot însă confirma că folosesc un blocator de reclame pe dispozitivul mobil. În general, astfel de abonări se realizează prin accesarea unor reclame de tip pop-up.

Poți încerca să iei legătura cu furnizorul la numărul de contact disponibil, pentru a solicita recuperarea sumei facturate.

Salut,

Acesta nu poate fi considerat o rezolvare. Acesti oameni deruleaza o campanie de ads-uri care induc oamenii in eroare ei crezand ca deblocheaza un PDF sau vreo imagine in timp ce sunt taxati. De asemenea majoritatea oamenilor nu cer banii inapoi (ei ar putea sa faca asta dat fiind faptul ca nu au folosit serviciul in cauza, iar cei care au o companie prin malta si de fapt nu au nici un serviciu nimic de oferit sunt obligati sa vi-i dea inapoi). Imaginati-va cat oameni au fost scam-uiti de acesti indivizi. 
Nu m-as mira ca persoana care a dat acest raspuns sa fie unul dintre ei.