la 23-06-2019 03:23 PM
la 23-06-2019 08:50 PM
La cea mai recentă achiziție mi s-a spus că, după ce primesc sim-ul, sa sun si sa dau codul dupa cartelă, pentru a se face activarea, ceea ce am si facut... Ma gandesc ca, daca s-ar fi putut activa din My Orange, mi-ar fi spus.. si, la cat de des am accesat My Orange in ultimele luni, n-am vazut nimic legat de activare sim..
Update: din august 2020 se poate comanda SIM si din contul My Orange, pentru abonati (https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online)
la 23-06-2019 03:25 PM
la 23-06-2019 03:27 PM
la 23-06-2019 03:58 PM
la 23-06-2019 08:50 PM
La cea mai recentă achiziție mi s-a spus că, după ce primesc sim-ul, sa sun si sa dau codul dupa cartelă, pentru a se face activarea, ceea ce am si facut... Ma gandesc ca, daca s-ar fi putut activa din My Orange, mi-ar fi spus.. si, la cat de des am accesat My Orange in ultimele luni, n-am vazut nimic legat de activare sim..
Update: din august 2020 se poate comanda SIM si din contul My Orange, pentru abonati (https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online)
la 25-06-2019 05:27 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor