31-05-2023 12:21 PM - editat 31-05-2023 12:31 PM
Buna ziua. Sunt sunata de nenumarate ori pentru neplata facturii, dar eu nu primesc nicio factura acasa. Am mai sesizat acest lucru, dar degeaba. Initial cand am facut abonamentul mi s a spus ca voi plati 35 lei, eu mereu am platit 45 lei/luna, aparent cei 10 lei in plus sunt pentru factura fizica, dar eu nu o primesc!!! De ce platesc un serviciu si nu beneficiez de el? Si inteleg sa fiu sunata o singura data, dar nu de 10 ori pe zi. Va rog sa remediati problema!
31-05-2023 01:01 PM - editat 31-05-2023 01:02 PM
Buna Daiana,
Ai reusit sa intri in legatura cu un consultant sa vezi ce se intampla?
31-05-2023 01:34 PM - editat 31-05-2023 08:01 PM
Salutare!
Ai factură electronică, în My Orange, pe care o găsești imediat. Ai grijă că neplata la timp a facturilor duce la suspendarea serviciilor și apoi se plătește taxă de reconectare pe următoarea factură ( vreo 3 euro).
Factura o poți vizualiza astfel:
https://www.orange.ro/help/cum-descarc-factura-mea-orange-7828
Baftă!
31-05-2023 07:59 PM - editat 31-05-2023 08:01 PM
Salut,
In general, cum platesti facturile? Si...sunt platite la zi? Pentru ca, daca sunt platite, nu ar trebui sa te sune nimeni. De asemenea, nu stiam ca Orange mai nou suna clientii pentru neplata facturilor. In general, cei care te suna (si e foarte tarziu daca apuca sa te sune ei) sunt recuperatorii. Si da, ei pot fi foarte insistenti, pentru ca si situatia e destul de tragica in momentul ala. Pe de alta parte, daca au ajuns sa te sune cei de la firmele de recuperare, serviciile cu siguranta au fost suspendate de mult. Deci, daca ai inca serviciile active, posibil sa nu fie asta. De asemenea, vezi sa nu fie vreo incercare de frauda sau ceva.
Deci, cateva sugestii din partea mea:
Sper sa te ajute ce ti-am scris, si sa rezolvi problemele descrise de tine mai sus.
Pentru orice alte informatii, te asteptam in Comunitate.
la 03-06-2023 03:47 PM
Cand merg sa platesc factura, ma duc cu una veche. Nu erau recuperatori, era robotelul, am incercat sa intru in legatura cu un consultant, dar dupa minute bune de așteptare, se închidea apelul… repet, inteleg sa fiu sunată o data pe zi, dar mi se pare aberant sa ma sune din 2 in 2 ore. O sa optez pentru factura electronica, am inteles ca poate fi vina celor de la posta, dar cu alte facturi nu am problema asta. Multumesc!
03-06-2023 06:31 PM - editat 03-06-2023 06:33 PM
Au mai fost probleme cu primirea facturii in format fizic prin diverse firme de curierat, in anumite zone.
De aceea, ideal, si cel mai rapid, este cu factura electronica. Plus ca, poti oricand sa vizualizezi, sa platesti si sa descarci factura, direct din contul tau My Orange. Fie de pe telefon, din aplicatie, fie de pe un laptop/PC/tableta, sau chiar si de pe telefon, din varianta web.
Si, daca ai vreodata nevoie de factura in format fizic, se poate printa. Sau...se poate trimite pe mail, si eventual printa la destinatie. Dar cred ca in cele mai multe cazuri, oamenii nu au nevoie de factura in format fizic, si deci, n-are niciun rost sa platesti pentru ea, cu atat mai mult cu cat nici nu ajunge la timp (sau deloc). :))
Cat despre apel, e posibil sa fi fost din partea departamentului de ofertare. Acuma....in functie de ce softuri folosesc, cel mai probabil nu poti suna inapoi pe acelasi numar. Si sincer, daca nu esti interesata de o oferta, si intrucat devine iritant la un moment dat, sa te tot sune, poti foarte bine sa blochezi numarul din telefon. Sau, daca reusesti sa iei legatura cu cineva, poti sa-l rogi sa nu mai sune, sau le spui ca nu esti interesata de niciun fel de oferte sau promotii. Adica, daca asta e felul in care se face ofertare...mai bine te lipsesti. :))
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor