Revin cu detalii poate vor fi de ajutor pe viitor si altor persoane aflate in aceeasi situatie.
Am reusit sa intru in contact cu asistenta Yoxo via Facebook mess. Toate bune si frumoase, dupa o mica verificare din partea lor am putut sa fac plata cu acelas card, desi plata initiala nu a fost confimata, motiv pentru care mi-a fost blocat numarul, banii fiind retrasi de pe card. Intre timp am reinstalat Yoxo app. Greseala sau nu, dupa confirmarea de activare a contului / numarului, nu am reusit sa ma loghez pe Yoxo app. Dupa 4 ore de ping-pong international cu verificari si reverificari de setari si parole (dna / dra Cristiana a avut destula rabdare) inainte sa renunt deoarece primeam acelas mesaj din partea aplicatiei "Informatie indisponibila momentan! Te rugam sa incerci mai tarziu!", am avut inspirația sa incerc o aplicatie VPN pentru conectarea directa cu IP de Romania. Voila!
NB: plata initiala imi va fi restituita in 2-3 zile.