anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum dezactivez un ton de așteptare?

Ascary
Campion certificat

Salut prieteni. Am activat acum vreo câțiva ani un ton de așteptare. Uitasem și că-l am activ. As vrea să-l dezactivez și nu știu cum să fac,mă puteți ajuta? Mulțumesc.

Update 8.10.2024 - MihaelaA (Community Manager): Începând cu data de 31 octombrie 2024serviciul Tonuri de așteptare va fi scos din oferta comercială Orange România și nu va mai fi disponibil pentru clienții care au activat acest serviciu.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Poți dezactiva un ton de așteptare prin mai multe modalități:

  • Din aplicația My Orange (pe mobil: Mai multe - Servicii - Tonuri de asteptare / in web: Servicii - Tonuri de asteptare),
  • Prin apel la *100#, ramura Servicii,
  • Prin apel la Serviciul Clienți (300) sau
  • Cu ajutorul Chat Djingo.

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Razvan
#StarMember
Poți solicita dezactivarea serviciului Tonuri de așteptare astfel: dacă ești abonat Orange sau utilizator Prepay, apelează gratuit Serviciul Clienți Orange la 300 https://www.orange.ro/multimedia/tonuri-de-asteptare/index.html

Miha_Z
#StarMember
Daca la activarea serviciului Tonuri de asteptare poti folosi mai multe modalitati: apeland *100# apoi ramura Servicii; din Contul tau Orange; sau prin apel la 1343 (tarif 0,03 euro/minut), pentru a solicita dezactivarea lui ai doar varianta de a apela gratuit la 300 la Serviciul Clienti Orange.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Poți dezactiva un ton de așteptare prin mai multe modalități:

  • Din aplicația My Orange (pe mobil: Mai multe - Servicii - Tonuri de asteptare / in web: Servicii - Tonuri de asteptare),
  • Prin apel la *100#, ramura Servicii,
  • Prin apel la Serviciul Clienți (300) sau
  • Cu ajutorul Chat Djingo.

Succes!

DanielaH
Moderator
@Ascary, ai reușit să dezactivezi tonul de așteptare? Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim!