anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ați participat la sondaje de opinie în urma interacțiunii cu magazinele Orange?

teacher_
#StarMember
Ieri am fost și am încheiat un contract în Orange Shop. Astăzi am fost întrebat, printr-un SMS, daca sunt de acord sa particip la un sondaj. Am participat la acel sondaj, raspunzand întrebărilor respective. Întrebările mele sunt: Voi participați la astfel de sondaje? Credeți că sunt relevante pentru viitoarele interacțiuni cu Orange? Atașez și SS.
19 Răspunsuri 19

RafaHelper
#StarMember
Salut teacher_ Am participat, iar din punctul meu de vedere atata timp cat suntem intrebati probabil ca sunt si relevante. Eu am fost nemultumit in urma vizitei si am fost contactat pentru da mai multe detalii. Incurajez sa fiti cat mai sinceri in aceste sondaje.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Da, de foarte multe ori. Am participat la astfel de sondaje, după interacțiunea cu magazinele fizice, online și chiar după unele convorbiri avute cu reprezentanți ai Serviciului clienți. Mi se par în regulă, pentru că prin intermediul lor poți să-ți exprimi gradul de satisfacție sau insatisfacție cu privire la problemele pe care le ai de rezolvat. Mi-aduc aminte că acum vreo câțiva ani nu eram deloc mulțumit de oferta pe care o primeam de la Retenție pentru un abonament de internet mobil. Atunci mi-a apărut un chestionar din acesta, l-am completat exprimându-mi nemulțumirea și a doua zi m-a sunat o persoană de la Orange care mi-a dat ce încercam să obțin de la Ofertări cam de o lună.

eda2k
Cunoscător
Salut, Sondajele de opinie sunt diferite - pentru magazin, pentru consultant.. Spor!

Ciucuras
Cunoscător certificat
Dupa fiecare interactiune cu Orange, fie online, fie la telefon sau in magazinele Orange, am primit sms pentru a participa la un sondaj de opinie. Am participat de fiecare data, si am raspuns corect, cum am simtit interactiunea.

Razvan
#StarMember
Am completat un astfel de chestionar după un apel la 300, la câteva zile distanță m-a sunat un reprezentant Orange și mi-a comunicat, ca dacă nu îmi convine ceva la Orange să reziliez contractul.

Jay
Campion certificat
Si eu primesc, de obicei, notificari in urma unor interactiuni, dar, nu particip mereu.. Nu am mereu timp si, daca n-a fost nici ceva foarte urat, nici ceva foarte excelent, adica n-au fost extreme, atunci imi vad de alte treburi..

eda2k
Cunoscător
Pe mine mă sună și de la Orange, și de la auto, servici, prezentare produse .. Tot timpul îmi aloc timpul necesar ca să răspund, deoarece aceste sondaje, sper, vor îmbunătăți serviciile ulterioare. Dacă vrei să se modifice "ceva", trebuie să spui/ ceri ..

Miha_Z
#StarMember
Chiar azi am completat un sondaj, in urma interactiunii avute cu un consultant Orange. Am fost sunata ieri in legatura cu Orange Money pentru a-mi fi oferite mai multe detalii despre acest serviciu la care ma abonasem vineri dupa-amiaza. Sincer am ramas surprinsa ca din proprie initiativa m-au sunat pentru a-mi oferi informatii in plus si a ma intreba daca am neclaritati in ceea ce priveste Orange Money. Si feedback-ul meu a fost unul pe masura, avand in vedere amabilitatea operatorului Orange. Probabil ca in functie de calificativul primit operatorilor sa li se ofere anumite beneficii, sau sa fie o metoda de triere a lor.

Laura_cio
Senior
Eu am acceptat întotdeauna sa fiu contactata pentru a raspunde unor sondaje de opinie la Orange și chiar am participat la câteva. Mi se par relevante pentru ca feedback-ul dat de noi ajuta la calitatea și îmbunătățirea serviciului.

DanielaH
Moderator
Vă mulțumim tuturor celor care completați aceste sondaje și vă încurajăm pe toți să ne dați feedback, indiferent că este vorba despre interacțiuni avute la Serviciul Clienti sau în Shop. În felul acesta ne ajutați să ne dăm seama o dată în plus ce să continuăm să facem bine și ce avem de îmbunătățit.

Romeo_
Senior certificat
Nu merg des in magazin dar am completat astfel de sondaje pt ca ele ajuta la imbunatatirea calitatii serviciilor.Deci fiti sinceri si scrieti exact toate detaliile bune/rele.

Anca07
#StarMember
Am raspuns de fiecare data pozitiv cererilor de a oferi un feedback dupa ce am beneficiat de un serviciu oferit de orange. De ce? Stiu cu siguranta, ca orange este una dintre companiile care chiar analizeaza feedback-urile primite, si in functie de problemele identificate, procentual vorbind, vor lua si masuri. Le consider foarte utile, deoarece sunt un instrument de masurare a eficientei fiecarei companii.

Liva
Junior entuziast
Da, am raspuns dar mi se par irelevante. Nu stiu cat de corecte sunt raspunsurile la toti. Eu unul mi-am rezolvat orice problema cand am sunat. Nu tot timpul chiar din prima dar in general sunt multumit ca au oferte bune

Neaplicabil
Da, de câte ori am ocazia.