Altele Orange Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul sau cartela ta PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Cum aflu codul PUK simplu si rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 187564 Vizualizări
  • 76 răspunsuri
  • 81 aprecieri

Cum blochez numerele care apelează cu identitate ascunsă

Salut tuturor!  Am remarcat în ultima perioadă tot mai multe topicuri in care membrii Comunității ne întreabă dacă și cum pot afla identitatea unor persoane care apelează cu un anumit număr sau vor să afle numerele de telefon ale unor persoane care a...

dce73ae1feceb43b_android_50.jpg ae4225f39d4db139_apeluri_necunoscuti_2_50.png
DanielaH de către Moderator
  • 10995 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Ce probleme pot aparea la cartela SIM și când trebuie ea înlocuită?

“Vedeta” topicului de astăzi este Cartela SIM.   Ce este? Mai mica sau mai mare, ea reprezintă  instrumentul care stochează toate informațiile necesare înregistrării și comunicării securizate dintre dispozitivele mobile și rețeaua de telefonie mobilă...

DanielaH_0-1694417881382.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 10341 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 17 aprecieri

Problema logare Deezer Orange

Bună ziua! Am activat opțiunea Deezer Try and Buy 3 luni pe nr. meu. Aceasta apare activa în My Orange dar nu ma pot conecta la aplicația Deezer cu numărul de telefon. Oare numărul meu a fost asociat cu contul Deezer? Sau unde ar fi problema?

Eustatiu de către Începător
  • 1180 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! iOS cere logare in iCloud de fiecare data cand pornesc telefonul

Salut, Comunitate! A mai intalnit cineva problema asta? De ceva timp (si nu pare sa aiba vreo legatura cu vreun update de iOS sau ceva), la fiecare pornire a telefonului (sau cel putin in fiecare zi, nu neaparat la fiecare restart, dar dupa restart i...

arsradu de către #StarMember
  • 3043 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 6 aprecieri

[Rezolvat] Nu pot folosi opțiunea Deezer Try 6 luni gratuit

Bună ziua. Am activat opțiunea Deezer șase luni gratuit și nu reușesc să beneficiez de ea. Am vorbit cu mai mulți consultanți Orange, inclusiv departamentul tehnic, și nimeni nu capabil să asocieze nr de telefon cu contul Deezer pentru a beneficia de...

Lenuța59 de către Începător
  • 2549 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Portare de pe YOXO, inapoi pe cartela orange prepay

Buna seara. Din cauza semnalului de la internet foarte slab de la abonamentul YOXO, am hotarat sa ma portez inapoi pe cartela orange prepay. Am anulat abonamentul yoxo, apoi am inserat cartela orange inapoi in telefon. Dar nu am semnal deloc, imi apa...

vatamanuoni de către Junior
  • 2518 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Probleme cu apel WiFi (VoWiFi) de când cu iOS16

Bună seara!De când am făcut upgrade la iOS 16, serviciul de apel WiFi nu-mi mai funcționează. Am încercat dezactivarea și reactivarea funcției, am încercat restart la telefon dar degeaba. Pe vechiul iOS nu am avut deloc această problemă.Ceva idei?Mul...

dumy13 de către Junior
  • 2715 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Cand scriu un numar apare asa: 0 (722) 698 32 5

De cand am fost plecat in ultima vacanta, cand scriu un numar imi apare asa: 0 (722) 698 32 5.El ar trebui sa fie asa: (0722) 698 325. Am sunat la Apple si mi au spus ca este de la orange, au facut verificari.

TaseL de către Începător
  • 1408 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 4 aprecieri