Altele Orange Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul sau cartela ta PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Cum aflu codul PUK simplu si rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ...

MihaelaA de către Community Manager
  • 240700 Vizualizări
  • 78 răspunsuri
  • 81 aprecieri

Cum blochez numerele care apelează cu identitate ascunsă

Salut tuturor!  Am remarcat în ultima perioadă tot mai multe topicuri in care membrii Comunității ne întreabă dacă și cum pot afla identitatea unor persoane care apelează cu un anumit număr sau vor să afle numerele de telefon ale unor persoane care a...

dce73ae1feceb43b_android_50.jpg ae4225f39d4db139_apeluri_necunoscuti_2_50.png
DanielaH de către Moderator
  • 17997 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Ce probleme pot aparea la cartela SIM și când trebuie ea înlocuită?

“Vedeta” topicului de astăzi este Cartela SIM.   Ce este? Mai mica sau mai mare, ea reprezintă  instrumentul care stochează toate informațiile necesare înregistrării și comunicării securizate dintre dispozitivele mobile și rețeaua de telefonie mobilă...

DanielaH_0-1694417881382.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 14108 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 17 aprecieri

Soluționat! Sunet/ bip la început de apel după portare

Bună ziua, mi-am portat numărul de telefon la Orange și acum de câte ori ma suna cineva se aude un sunet/ bip la început de apel. Cum pot sa scot acel sunet deoarece  persoanele care ma suna se plâng ca se aude destul de tare? 

Aleka de către Junior
  • 3567 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 14 aprecieri

alocare nr voce fixa

Buna ziua, avem o problema inca de la instalare.avem instalat telefonul fix si internetul din octombrie la momentul respectiv au zis ca  au o problema cu alocarea numerelor in Bucuresti ca va dura cam o saptamana si se va rezolva.am sunat dupa o sapt...

consignatie de către Începător
  • 748 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Vizualizare resurse telefonie fixa prin fibra

Cum pot afla câte minute mai am rămase din cele incluse? În my orange nu arata nimic nici în aplicație și nici în varianta web. Exista cost control la telefonia fixa prin fibra?

Anonim de către Neaplicabil
  • 2443 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! HD

Buna seara colegii și la mulți ani! Întrebare, cine știe, in rubrica din agendă, convorbiri recente, îmi apare în dreptul apelurilor efectuate un dreptunghi cu un înscris, HD. Ce înseamnă asta? Mulțumesc .Știu că HD e de domeniul TV și înseamnă high ...

Noah de către Explorator entuziast
  • 2170 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Mesaj Orange - Jocuri pe telefon

Îmi tot vine acest mesaj pe telefon și nu știu ce și cum am activat:"Plata in valoare de 1.18 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes. Iti multumim."

Dana_V de către Junior
  • 2722 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Imposibilitate apelare serviciul de urgență 112

În acest moment, o parte dintre clienții conectați la rețeaua Orange nu pot apela serviciul de urgență 112. Tratăm cu maximă urgență rezolvarea acestui incident. Situația este o excepție, am angrenat toate echipele pentru remedierea rapidă. Regretăm ...

GeorgianaD de către Moderator
  • 1513 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Adrese Reclamatii

Buna ziua Poate sa imi confirme cineva ca acestea sunt adresele corecte pt reclamatii?serviciul.clienti@orange.roreclamatii@orange.ro Multumesc!

Mihaela11 de către Începător
  • 1242 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri